Van 21k naar 26kquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 08-09-2007.
Staanplaatsen: 3230
Gewone zitplaatsen: 1250
Overdekte zitplaatsen: 500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 20
Lekker hoor! T gaat je ook goed in de competitie zie ik! netjes hoor!quote:
Tsja, met 2-5-3. Doe er al weken niet meer aan, die prutopleiding mag van mij liever vandaag dan morgen stopgezet worden. Maar nee hoor, je moet 1 scout in dienst houden. Kost me verdomme gewoon 4 ton in totaal...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker hoor! T gaat je ook goed in de competitie zie ik! netjes hoor!
FC de Twietjes - FC RKDEO A1 3 - 5![]()
Ik kap r ook mee hoor vind t waardeloos. all1 eerst ff mn beste verdedigers promoveren. T zuigt echt he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met 2-5-3. Doe er al weken niet meer aan, die prutopleiding mag van mij liever vandaag dan morgen stopgezet worden. Maar nee hoor, je moet 1 scout in dienst houden. Kost me verdomme gewoon 4 ton in totaal...
Het gaat boven verwachting goed, waardoor ik elke wedstrijd met een volle bak zit. M'n team heeft geen versterking nodig om op deze weg door te gaan, dus dan maar wat profiteren van de resultaten. Prognose was dat er minimaal 25k man komen, gemiddeld bijna 33k en maximaal 38k. Om op tijd klaar te zijn voor de volgende thuiswedstrijd maar 32,5k van gemaakt
quote:
Tegen mij zeggen dat je geen kampioen wordtquote:
Hahahahaha. Maar zal wel mee vallen ik werk een berg uren (12 a 14 uur is niet raar) tegenwordig dus ik zal niet vaak online zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef Grumpey het volgende:
oh god, outpost terug, daar vliegen de topics weer om binnen een paar uur
Damn, das wel balen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:33 schreef Grumpey het volgende:
hmm, mijn bekertegenstander heeft 'even' een keeper op de kop getikt van 2,7 miljoen. Haalt ongeveer 9,5 ster.
Kan nogal tricky gaan worden nu, ik vrees het ergste.
Die van mij ook niet (40k), wel bijna 38k+..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:40 schreef Yankee_One het volgende:
MIjn stadion is nog niet volgeweest
45k plaatsen
VKtje definitief terug?quote:
Yes, that will be me. Mijne heet Joachim, misschien zijn jongere broertjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand van fok! had toch een jeugdspeler met de naam: Stamsnijder? zie dit: hier klikken
Ik ook en dat wordt alleen nog maar erger want ik ga de komende 3 weken klussen in mn nieuwe huisjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ohja tis alweer woensdag
ik ben totaal ontregeld
Zijn voornaam is Jaap-Wesley?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Yes, that will be me. Mijne heet Joachim, misschien zijn jongere broertje![]()
jij heb meer hup nodig met je 1-1 .We will be watching youquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef Grumpey het volgende:
en ik dan?
dank jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef foetre het volgende:
[..]
jij heb meer hup nodig met je 1-1 .We will be watching you
2-1 gewonnen, ronde 8quote:Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitmuntend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 238
Verdediging 54
Middenveld 114
Aanval 70
LoddarStats 20.76
ds-79
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: briljant (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (laag)
HatStats 249
Verdediging 90
Middenveld 78
Aanval 81
LoddarStats 20.41
Dankjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:37 schreef -J-D- het volgende:
GRUMPEY
En nog iets meervoor Maniack want dat is een iets grotere verrassing
26-08-2007 (Competitie): Hoolieganzen - Nat'Korima Koron 3 - 1
29-08-2007 (Vriendschappelijk): Hoolieganzen - Nat'Korima Koron 0 - 10
Pieken op het juiste moment
Keuze snel gemaakt.. qua middenveld ga ik hem alleen matchen als ik mots met in de wolken ts... en dat ga ik voor de beker niet doenquote:AFC Kil en Atak
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: wereldklasse (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (heel hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 296
Verdediging 78
Middenveld 150
Aanval 68
LoddarStats 31.39
Yeah zeker nicequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Grumpey het volgende:
gefeliciteerd joralfbij de laatste 256 nu!
en beide met pic
Ik moet zelf tegen een soortgelijke tegenstander volgende week, met 1 voordeel, deze heeft geen 9.5 ster keeper
Jah, omg..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
Jullie kunnen wél beker-voetballen, in tegenstelling tot sommige verwende nesten in Amsterdam..
En dat met een aanzienlijk kleinere begrotingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
Jullie kunnen wél beker-voetballen, in tegenstelling tot sommige verwende nesten in Amsterdam..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
Ook ik wil van de gelegenheid gebruik maken om de Fok!-bekerhelden te complimenteren met het behaalde resultaat.
![]()
* Verbal_Kint is luiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
Ook ik wil van de gelegenheid gebruik maken om de Fok!-bekerhelden te complimenteren met het behaalde resultaat.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
![]()
De vraag is dus: Wat te doen? Pullen? Passen gaan trainen? Of nog volharden in Scoren?quote:Mark my words, it would be a good thing to give Albertus Abbema some Passing training before it's too late.
Ik zou passen trainen...ik had ook een speler die maar op 5 sterren bleef en toch zeiden ze nog niet dat hij aan zn max zat.. dat is dus geen indicatie, je coach moet het echt zeggen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:01 schreef ScudRaket het volgende:
Vraagje over de YA:
Zoals men wel weet loopt er een aardig talentje bij mijn jonkies rond. Hij is net 17 geworden en ik heb de mogelijkheid om hem te pullen. Ik heb nog geen berichten gehad dat hij aan z'n max zit, maar de progressie wat betreft zijn eerste stat (scoren) houdt zo te zien op. Momenteel train ik SP als bijtraining, want daar schijnt hij ook bedreven in te zijn. Het nadeel is passen. En daar krijg ik de volgende comment over:
[..]
De vraag is dus: Wat te doen? Pullen? Passen gaan trainen? Of nog volharden in Scoren?
Dus we laten het scoren wat het is nu? Anyway, passen training staat aan. Ik hoop dat wanneer ik hem pull ik er een mooi bedrag voor kan krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou passen trainen...ik had ook een speler die maar op 5 sterren bleef en toch zeiden ze nog niet dat hij aan zn max zat.. dat is dus geen indicatie, je coach moet het echt zeggen!
Vullie!! Lekker bruin geworden??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele goeiemiddag allemaalGues who's back van de Spaanse playa
Effe mijn Hattrick aan het bijwerken, ben afgelopen zondag wel zwaar genaaid met 146 tegen 134 en een 3-2 nederlaag, zijn middenveld was de sleutel, had moeten counteren maar goed... de titel zou toch een moeilijk verhaal worden... nog maar een jaartje doorbouwen, eerst een nieuwe coach en dan stadion uitbreiden
niet gehaaid, je had moeten counterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele goeiemiddag allemaalGues who's back van de Spaanse playa
Effe mijn Hattrick aan het bijwerken, ben afgelopen zondag wel zwaar genaaid met 146 tegen 134 en een 3-2 nederlaag, zijn middenveld was de sleutel, had moeten counteren maar goed... de titel zou toch een moeilijk verhaal worden... nog maar een jaartje doorbouwen, eerst een nieuwe coach en dan stadion uitbreiden
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vullie!! Lekker bruin geworden??![]()
Ja daar kwam ik achteraf achter, zo heb ik hem al eens geklopt... ik had alleen gedacht dat het verschil op het middenveld kleiner zou zijn dan nu het geval was dus bewust besloten niet te counterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
niet gehaaid, je had moeten counteren
15% dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
feli iedereen die door bekert!!![]()
![]()
![]()
Voor t eerst in mn hattrick carriere dit seizoen de 1e ronde overleeft! 2e ronde was helaas niet realistisch.
p.s.
Weet iemand wat t beste percentage is voor de vernieuwde conditie training?
Hoezo, valt je neus eraf? Val je ineens op kleine jongetjes? Heb je een aap als huisdier genomen? Pretpark in je achtertuin gebouwd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als een negertje
Alleen bij mij treed het Michael Jackson-effect nu al weer snel in
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Hoezo, valt je neus eraf? Val je ineens op kleine jongetjes? Heb je een aap als huisdier genomen? Pretpark in je achtertuin gebouwd?
Waar refereer je nu aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn neus is niet verbrandDe rest wel en die begint nu te vervellen
Ik val alleen op jongetjes van boven de 18
Een eigen aap zou ik wel leuk vinden, interesse?
Ik heb ergens een foto voorbij zien komen in een topic waarop je solliciteerdequote:
Haha, was ik dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ergens een foto voorbij zien komen in een topic waarop je solliciteerde![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:48 schreef Yurzinho het volgende:
Sorrie man, een mooi Portugees meisje is je voor geweest...Ik ga haar dinsdag over een week in Portugal ophalen, en dan komt ze hier wonen![]()
Ja man, ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat dus allemaal nog steeds super, al nerveus?
Gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja man, ik kan niet wachten!
Maar genoeg offtopic...ik ga mn bedje in.
Voeg me anders maar toe op msn, yurtjuh apepiemel hotmail
Laters!
beetje laat, maar ergens op 't HT-forum tegengekomen en maar even opgeslagen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
p.s.
Weet iemand wat t beste percentage is voor de vernieuwde conditie training?
Imho redelijk betrouwbaar, misschien nog wat hoog, maar daar kom je vanzelf achterquote:De conditie-tabel
_19______15________ _9____ _31______30________ _18___
_20______16________ _9____ _32______32________ _19___
_21______17________ _10____33______34________ _20___
_22______18________ _11____34______36________ _21___
_23______19________ _11____35______38________ _22___
_24______20________ _12____36______40________ _23___
_25______21________ _13____37______43________ _25___
_26______23________ _13____38______45________ _26___
_27______24________ _14____39______48________ _28___
_28______25________ _15____40______51________ _29___
Stel, je gemiddelde leeftijd van je team (of in elk geval de spelers die je op een hoog niveau conditie wilt houden) is 24 jaar. Dan zoek je dat op onder 'Leeftijd' en rechts daarvan zie je hoeveel procent conditie jou spelers richtig uitstekend conditie zou moeten brengen en dat ook zo zou moeten houden.
Thx manquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook welcome back aan Outpost
Ik had 15 %. Maar al mn mids dalen in conditiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
15% dacht ik.
Heeft iemand btw de skills om een logo voor me te maken?
Vandaar ze zijn te oud voor 15% MMMmmm pffff gewoon 30% gaan conditieenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
beetje laat, maar ergens op 't HT-forum tegengekomen en maar even opgeslagen..
[..]
Imho redelijk betrouwbaar, misschien nog wat hoog, maar daar kom je vanzelf achter
idem er is al 3 weken geen kont gebeurd bij me... heb inmiddels een nieuwe redelijke trainer, nu geeft HT Buddy aan dat de laatste 3 weken mijn trainer non-existant is geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |