Dankjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:37 schreef -J-D- het volgende:
GRUMPEY
En nog iets meervoor Maniack want dat is een iets grotere verrassing
26-08-2007 (Competitie): Hoolieganzen - Nat'Korima Koron 3 - 1
29-08-2007 (Vriendschappelijk): Hoolieganzen - Nat'Korima Koron 0 - 10
Pieken op het juiste moment
Keuze snel gemaakt.. qua middenveld ga ik hem alleen matchen als ik mots met in de wolken ts... en dat ga ik voor de beker niet doenquote:AFC Kil en Atak
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: wereldklasse (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (heel hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 296
Verdediging 78
Middenveld 150
Aanval 68
LoddarStats 31.39
Yeah zeker nicequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Grumpey het volgende:
gefeliciteerd joralfbij de laatste 256 nu!
en beide met pic
Ik moet zelf tegen een soortgelijke tegenstander volgende week, met 1 voordeel, deze heeft geen 9.5 ster keeper
Jah, omg..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
Jullie kunnen wél beker-voetballen, in tegenstelling tot sommige verwende nesten in Amsterdam..
En dat met een aanzienlijk kleinere begrotingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
Jullie kunnen wél beker-voetballen, in tegenstelling tot sommige verwende nesten in Amsterdam..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef rompompom het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
Ook ik wil van de gelegenheid gebruik maken om de Fok!-bekerhelden te complimenteren met het behaalde resultaat.
![]()
* Verbal_Kint is luiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
Ook ik wil van de gelegenheid gebruik maken om de Fok!-bekerhelden te complimenteren met het behaalde resultaat.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:29 schreef Yurzinho het volgende:
![]()
De vraag is dus: Wat te doen? Pullen? Passen gaan trainen? Of nog volharden in Scoren?quote:Mark my words, it would be a good thing to give Albertus Abbema some Passing training before it's too late.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |