En nu, na twee trainingen:quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jaap Colthof en hij is 16 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Zou hij dan nu net redelijk zijn, of is hij halverwege goed?quote:Jaap Colthof: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Keepen. Geef hem nog een paar weekjes en hij is er klaar voor.
Ik werd gelijk aan tafel geroepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef Yurzinho het volgende:
Volgens mij had Lennox het niet door....of was ik te snel?
quote:Lukas Brattinga
TSI = 87 580, 28 jaar en 47 dagen, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: reusachtig Spelhervatting: waardeloos
Mooie spits, maar.....wát een geld zeg!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik werd gelijk aan tafel geroepen![]()
[..]
Nog 9,5 miljoen en ik moet nog 1 spits, 1 winger en achterhoede. Maar wordt toch soort van AO team.
Wat heb je voor die spits betaald? is het niet zonde om zo'n ouwe te kopen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik werd gelijk aan tafel geroepen![]()
[..]
Nog 9,5 miljoen en ik moet nog 1 spits, 1 winger en achterhoede. Maar wordt toch soort van AO team.
Een formidabel def met matig passen van 19,5 jaarquote:21-02-2008 Je hebt een speler verkocht en 809 400 ¤ ontvangen.
Interessant, iig eerste keer dat ik wat over hem hoor.. Zou mooi zijn wanneer hij op zijn minst nog 1 niveau weet te stijgenquote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Henry Booi: Hij is vermoedelijk matig in Verdedigen op dit moment.
Hoef ik 'm iig niet daarop te trainenquote:Izaak Vernooij: Hij is waardeloos wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen.
Joh, vorige week net een Verdedigen-stijging genoteerd met de mededeling dat ik 'm daar nog wel +- 1 seizoen op door zou kunnen trainenquote:Joachim Wildeboer: Geef hem de tijd. Hij heeft het zeker in zich om zich verder te verbeteren als je hem de juiste training geeft.
Hey, leuk.. een mededeling omtrent specialiteitquote:Wiebrand Wind: Laten we hopen dat hij een manier vindt om die snelheid van hem goed in het veld te gebruiken.
M'n keeperquote:Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
2 seizoenen knallen, dan zien we het wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
leuke spits lennox, maar hopelijk ga je je niet storen aan de afschrijving gezien zijn leeftijd
Volgens mijn friendly van gisteren is de uitkomst wel degelijk 0-0. En wiskundig volgens mij ook?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben dan wel geen wiskundeleraar, maar er missen volgens mij haakjes in de TT. Anders is het antwoord niet 0-0 maar 0-10.
Ik vind deze wel leuk, claimclaimclaimquote:Elco ten Berg (71362792)
26 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 15-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 42 300
Loon: 16 428 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Iskra Minsk
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik wil trouwens 442 gaan spelen met 3 IM's. Moet ik dan zoeken naar een winger met hoger pos, of meer een pure winger ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, claimclaimclaim
Maar goed ook dat je geen wiskundeleraar bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben dan wel geen wiskundeleraar, maar er missen volgens mij haakjes in de TT. Anders is het antwoord niet 0-0 maar 0-10.
Hangt af van je aantal traineesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Re het volgende:
ok n00b vraagje
welke verdedigings training is beter als ik 5-4-1 attack on wings speel: defensive positions of defence?
damn, dat was kansloosquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je geen wiskundeleraar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |