sorry.. ik wilde eerst nog over de kont van Yurzinho beginnen maar kon me net inhoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Grumpey het volgende:
alles op de aanval dan dus, dat middenveld boeit dan ook niet meer..
overigens, inspiratieloze TT...iets origineler kon wel
Ja, moet toch wat hèquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zo, jij hebt je wekelijkse tvp-post ook weer erop zitten
Alleen je centrale aanval is iets beter dan zijn verdediging, zijn centrale aanval en een wing komen redelijk bij jouw defratings in de buurt, en met zijn middenvelddominantie is het wachten op een 1-3.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef foetre het volgende:
Vanavond word het weer lastig.
ga ik dit winnen?
Nog even doorzetten, de prijzen op de markt stijgen weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef nicomart het volgende:
ik ben bang dat ik het niet ga trekken met de salarissen
Sweetlake is lastig, ik heb vorig jaar 2 keer verloren van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:43 schreef foetre het volgende:
Vanavond word het weer lastig.
ga ik dit winnen?
Of moet ik met een vleugel spelen?dan is mid slecht -- vleugel redelijk + en centrale aanval redelijk +
Have fun kerel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef Grumpey het volgende:
Ok mensen, ik ga alvast afscheid nemen van jullie...
ben twee weken naar Hongarije, Sziget, vanaf morgenochtend. Vanavond al druk met afspraken enzo, dus bij deze:
Jammer erg jammer.Maar ik ga winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sweetlake is lastig, ik heb vorig jaar 2 keer verloren van hem.
Helaas geen gouden tip voor je
Hoe win je kampioen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Egamer het volgende:
Vanavond moet ik winnen, anders kan ik geen kampioen meer winnen.. Een MOTS dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |