Als ik het antwoord wist had ik wel antwoord gegeven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef Grumpey het volgende:
vragen worden weer lekker beantwoord hier! Maar van die jeugdcomp. weet ik niet ender_wiggin en van dat jeugdrapport ook niet (maar ik weet zeker dat iemand het wel weet dus even antwoorden mensen)
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zat een beetje te denken over de gevolgen van de nieuwe traininsengine, naar aanleiding van dit verhaal uit de gids voor het nieuwe seizoen;
[..]
+22 jarigen kun je nu nog prima een 2e hoofdstat aan leren
Absoluut
Dus spelers op de hogere niveau's worden relatief duurder dan in het huidige seizoen en spelers op de lagere niveau's relatief goedkoper. Dit zou er tot moeten leiden dat de markt logischer is en elke hogere stat iets duurder is dan de vorige (toch?) Dus geen idiote prijzen meer voor 17-jarigen met een Goed hoofstat
Dat idee heb ik ook
[..]
Van Zwak naar Redelijk gaat dus sneller dan van Redelijk naar Uitstekend. De vraag is vanaf welke stat ga je dit merken en duurt één stijging langer dan deze nu zou duren.
Ik denk dat we dit zelf een beetje moeten uitvogelen. met de nieuwe jeugd werd je ook nauwelijks geholpen.
[..]
Het bijtrainen van een 2e hoofdvaardigheid bij spelers wordt dus (nog) interessanter. Alleen is dit wel tot een bepaald niveau. Maar een bovennatuurlijk spits van 24 kun je nu sneller trainen van Redelijk naar Wonderbaarlijk Winger dan voorheen.
yup, zeer zeker
[..]
Koop nu allemaal Goddelijke spelers in, want die worden dus zeldzamer![]()
maar blijven even duur in salaris, laat maar zitten voor mij dus
[..]
Maaaaaaar, Doordat de 'X weken regeling' per stat niet meer opgaat, wordt je dan nu ook (relatief) genaaid omdat je (bv.) Briljant +7 weken nu ineens niet meer in zijn 8ste week stijgt?
dat deed ie zoieso al niet vanwege de min leeftijd van een briljante speler. maar idd, dat wordt in het begin afwachten en uitpluizen. natuurlijk heb je wel wat info van mede hattrickers die vertellen dat hun matig passen speler in 4 weken is gestegen oid..
[..]
Daarom dus relatief.
////////////////////////////////////////
Zo een beetje zat en zit ik nu te denken. Schiet vooral erop los zodat we de discussie een beetje op gang krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop