Die Tommie wordt een mooiequote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Titus Bergwerff: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te oefenen.
Tommie Gremmer: Hij heeft echt profijt gehad van de Passen-training deze week. Goed om te zien dat ons werk effect heeft.
Titus Bergwerff: Het is een lief joch, maar denk niet dat hij de kar trekt wanneer het er op aankomt.
Nol Pos: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Bye, bye - tot binnenkort.
Hij haalt nu 7 sterren als centrale verdediger (16 jaar en 78 dagen).quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Tommie Gremmer en hij is 15 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Secundaire training individueel (zodat 'ie toch op passen is gestegen)?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:59 schreef DeHovenier het volgende:
Trainingsupdate:
[..]
Die Tommie wordt een mooie
[..]
Hij haalt nu 7 sterren als centrale verdediger (16 jaar en 78 dagen).
En ik train niet eens passen
Jammer dat 'ie al 15jaar en 111dagen blijkt te zijn, maar in ieder geval nog een seizoen training voordat 'ie 17 is en dan maar eens kijken of 'ie rijp voor promotie is.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Izaak Vernooij en hij is 15 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Uiteraard. Vanmiddag gaat mn 22-jarige bovennatuurlijk def de deur uit. Er staat momenteel al een bod van 2 miljoen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga je nog wat verkopen om het te compenseren?.
Ik moest er verdikkie tot de derde scout op wachten!quote:
Nog m'n b-training ook.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Gelwin van Geffelen and is 15 years old.
If we look at his Scoring skills, I would rate him as a hot prospect young player. His overall abilities right now are inadequate, in my opinion.
Do we sign him, boss?
1e scout had nixquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Huub van de Laarschot en hij is 17 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Jammer van z'n 17 jaarquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Lleyton Meerdink.
Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Vleugelspel. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
en uit deze ratingsquote:Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval 343
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)
quote:Fc Remmen
Spelersrapport en teamopstelling 343
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid redelijk
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval goed (heel laag)
Wat zou hij halen als die uit speelt met z'n thuis formatie?quote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (laag)
Hoog of laag?Normaal kan ik het wel inschatten.Maar vindt het nogal vreemd dat hij bij ALLE uitwedstrijden een veel lager mid haalt ook tegen counterteams.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
redelijk middenveld en de rest hetzelfde... middenveld gaat de schakel worden lijkt het.
+22 jarigen kun je nu nog prima een 2e hoofdstat aan lerenquote:Het nieuwe systeem gaat uit van drie factoren: type training, leeftijd en huidig vaardigheidsniveau. Simpel gezegd zal training minder afhankelijk zijn van leeftijd dan tevoren, maar zal het vaardigheidsniveau wel invloed op de snelheid krijgen. De belangrijkste effecten van deze hervorming zijn:
Dus spelers op de hogere niveau's worden relatief duurder dan in het huidige seizoen en spelers op de lagere niveau's relatief goedkoper. Dit zou er tot moeten leiden dat de markt logischer is en elke hogere stat iets duurder is dan de vorige (toch?) Dus geen idiote prijzen meer voor 17-jarigen met een Goed hoofstatquote:• Alle spelers zullen lage vaardigheidsniveaus VEEL sneller trainen dan op dit moment. Naarmate het niveau stijgt, daalt de trainingssnelheid voor die vaardigheid. Op de hoogste vaardigheidsniveaus zullen alle spelers langzamer trainen dan nu.
Van Zwak naar Redelijk gaat dus sneller dan van Redelijk naar Uitstekend. De vraag is vanaf welke stat ga je dit merken en duurt één stijging langer dan deze nu zou duren.quote:• Spelers die in vergelijking met hun leeftijdsgenoten erg hoge vaardigheden hebben - bijvoorbeeld zeer goede jeugdspelers - zullen wat minder snel trainen dan tevoren.
Het bijtrainen van een 2e hoofdvaardigheid bij spelers wordt dus (nog) interessanter. Alleen is dit wel tot een bepaald niveau. Maar een bovennatuurlijk spits van 24 kun je nu sneller trainen van Redelijk naar Wonderbaarlijk Winger dan voorheen.quote:• Oudere spelers die in vergelijking met de beste van hun leeftijdsgenoten lage vaardigheden hebben, zullen juist wat sneller trainen.
Koop nu allemaal Goddelijke spelers in, want die worden dus zeldzamerquote:• De meerderheid van de spelers zal sneller kunnen trainen dan nu - tenzij ze één vaardigheid tot erg hoge niveaus trainen.
Maaaaaaar, Doordat de 'X weken regeling' per stat niet meer opgaat, wordt je dan nu ook (relatief) genaaid omdat je (bv.) Briljant +7 weken nu ineens niet meer in zijn 8ste week stijgt?quote:Een voorbeeld: Een 17-jarige keeper die hoog in de vaardigheid 'goed' zit, zal er langer over gaan doen om tot het niveau 'goddelijk' te komen (en hetzelfde geldt voor een getalenteerde 17-jarige verdediger, middenvelder, vleugelspeler, etc.).
Daarom dus relatief.quote:Daarentegen zal een 24-jarige speler die formidabel is in scoren (of verdedigen, of positiespel, etc.) sneller trainen dan nu. Dit geldt voor alle vaardigheden, behalve spelhervatten. Bij lage vaardigheden zal training veel zichtbaarder worden, omdat een middenvelder met wereldklasse positiespel maar laag passen opeens veel sneller kan stijgen in passen.
Ik hou graag vast aan verdedigen trainen maar t blijkt dat ik dus gedwongen wordt om tussen door ook anders te trainen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zat een beetje te denken over de gevolgen van de nieuwe traininsengine, naar aanleiding van dit verhaal uit de gids voor het nieuwe seizoen;
[..]
+22 jarigen kun je nu nog prima een 2e hoofdstat aan leren
[..]
Dus spelers op de hogere niveau's worden relatief duurder dan in het huidige seizoen en spelers op de lagere niveau's relatief goedkoper. Dit zou er tot moeten leiden dat de markt logischer is en elke hogere stat iets duurder is dan de vorige (toch?) Dus geen idiote prijzen meer voor 17-jarigen met een Goed hoofstat
[..]
Van Zwak naar Redelijk gaat dus sneller dan van Redelijk naar Uitstekend. De vraag is vanaf welke stat ga je dit merken en duurt één stijging langer dan deze nu zou duren.
[..]
Het bijtrainen van een 2e hoofdvaardigheid bij spelers wordt dus (nog) interessanter. Alleen is dit wel tot een bepaald niveau. Maar een bovennatuurlijk spits van 24 kun je nu sneller trainen van Redelijk naar Wonderbaarlijk Winger dan voorheen.
[..]
Koop nu allemaal Goddelijke spelers in, want die worden dus zeldzamer![]()
[..]
Maaaaaaar, Doordat de 'X weken regeling' per stat niet meer opgaat, wordt je dan nu ook (relatief) genaaid omdat je (bv.) Briljant +7 weken nu ineens niet meer in zijn 8ste week stijgt?
[..]
Daarom dus relatief.
////////////////////////////////////////
Zo een beetje zat en zit ik nu te denken. Schiet vooral erop los zodat we de discussie een beetje op gang krijgen
Met Controlerend spel zeker? Dat duurt all1 al langer door dat je meer spelers traint.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, maar je kan ook je Middenvelders op Def trainen toch? en je keepers ...
En dan 5 trainings plekken opgeven?? Lijkt me nogal kostbaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
Gewoon in je verdediging zetten woensdags
Kan passen trainen tussen door dan worden ze daar ook snel beter. Anders weet ik t ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
En hoeveel geef je op als je wat anders gaat trainen...?
in mijn 65k stadion.quote:De 24817 fans in De Sportfinne zagen zich getrakteerd op een zonovergoten evenement
0 - 2 verlies..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:55 schreef Wurdsje het volgende:
Tsssk 0 - 1 achter met 69% balbezit en mn tegenstander is geen counterhufter...
quote:VVWF
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield solid (high)
Right Defence solid (very high)
Central Defence solid (high)
Left Defence solid (low)
Right Attack solid (high)
Central Attack outstanding (very low)
Left Attack inadequate (high)
5-1quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield passable (very low)
Right Defence excellent (very high)
Central Defence formidable (low)
Left Defence formidable (very high)
Right Attack formidable (very low)
Central Attack solid (very low)
Left Attack passable (very high)
Dramatische aanval heb je natuurlijk ...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
0 - 2 verlies..
Balbezit:
69 - 31
73 - 27
Wurdsje FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging briljant (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Linkeraanval waardeloos (hoog)
HatStats 193
Verdediging 86
Middenveld 66
Aanval 41
LoddarStats 13.66
Real Zozieikdat
Spelersrapport en teamopstelling
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval uitmuntend (zeer hoog)
HatStats 193
Verdediging 94
Middenveld 30
Aanval 69
LoddarStats 8.69
Dit moet toch minimaal gelijk zijn geweest of zie ik iets over het hoofd?
mja maar die van hem tegenover die van mij ookquote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dramatische aanval heb je natuurlijk ...
1 keer over links, maar bij mijn weten is Briljant nog steeds hoger dan Uitmuntend.. en 1 keer door het centrum..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef One_conundrum het volgende:
Lees es na, zijn het 3 2 goals over zijn linker kant?
Briljant laag en Uitmunten zeer hoog ontloopt elkaar niet zoveel natuurlijk... Beetje lullig, maar niet onverdiend ofzo..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
1 keer over links, maar bij mijn weten is Briljant nog steeds hoger dan Uitmuntend.. en 1 keer door het centrum..
fokquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Nog een keer PIC zondag tegen bot nr8. Speel je uit of thuis tegen nr2? Ik zou daar iig vol voor gaan met een MOTS. Win je die, dan kan met nog 1 wedstrijd te gaan nr. 2 je niet meer achterhalen (want dan 4pt verschil) en nr.4 ook niet (verschil was al 4pt) en ben je sowieso gepromoveerd. De wedstrijd tegen nr. 5 zie je dan wel, misschien dat nr. 3 al een keer punten heeft verspeeld en je over 2 weken al kampioen bentquote:Op zondag 20 januari 2008 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
-verhaal-
quote:Competitie plaats: 16 / 1024
quote:hunkies 3-5-2 Normaal (rampzalig) 1 12.85 181 63 60 58 47.0 16.0 21.5 9.5
F.K. Partizan Puttershoek 4-4-2 Counteraanval (briljant) 0 11.14 201 103 33 65 52.5 25.0 20.5 7.0
Respectievelijk B-teamopvulling, FC en trainer.. Blij dat het seizoen bijna afgelopen is, dan kan ik m'n FC gaan promoveren voor goed coach/goed leiderschapquote:Je trainer Can Yayık heeft het volgende vastgesteld:
Nicolae Mitran:
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van slecht naar waardeloos.
Enver Evşen:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van matig naar zwak.
Can Yayık:
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van slecht tot waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |