Eensch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef Ruudt het volgende:
Dat je het topic door moet lezen voor het antwoord, bovendien lijkt me dat heel logisch als je naar de kleuren kijkt.
hmmz hier was ik al bang voor.. Hopelijk kan ik de koppositie nog heroveren..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Ruudt het volgende:
Update met nieuwe koplopers!
[ afbeelding ]
Als het goed is heb ik deze week ook weer -3 (ik ben et overzicht van de regels een beetje kwijt, maar mn tegenstander had wel een blessure alleen buiten mijn schuld om.. ik weet niet hoe dit telt)..quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef rompompom het volgende:
Ja, ik haak aan voor GL! -3 deze week! Kan ik zomaar de eerste worden die beide awards wint?!
GVD...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:55 schreef Ruudt het volgende:
1 punt.
tsss..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
Update week 9:
[ afbeelding ]
4 punten voor je Wurdsje. Het was een nasty collision en die reken ik als veroorzaakt aangezien je ook nog unfortunate collision hebt.
Misschien moet die even in het lijstje worden gezet dan.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
Update week 9:
[ afbeelding ]
4 punten voor je Wurdsje. Het was een nasty collision en die reken ik als veroorzaakt aangezien je ook nog unfortunate collision hebt.
Moet nog wel ff doorberekend wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef Ruudt het volgende:
Lijkt me duidelijk een typfout, aangezien je alleen maar 3 in de min kan staan.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef Ruudt het volgende:
Heb het al aangepast maar ga er natuurlijk niet speciaal een screen van maken, je ziet het in de volgende update wel.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sta stond gewoon 2 punten van de nr 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |