quote:[Hattrick] deeltje 265: TopicStarter vraagt zich af waarom Ruudt m niet starte.
Voor die tijd heb ik m niet verkocht hoor als ik m kan kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
gewoon doen man, ik heb em toch pas voor volgende week nodig
Van mij kant wel ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is dat een soort van gentlemens agreement?
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet spelen in de Fok!jeugddivisie?
Dan zoek ik wel een andere op
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Hehe was bijna klaar met mijn topic.
Voor ik m door drukte toch eerst nog ff kijken of er niet iemand anders sneller was.
Vond mijn TT wel beter![]()
Dan kan ik nog lang wachtenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:
Da zocht ik nie!
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan kan ik nog lang wachten
Ik heb al eeen andere divisie op het oog.
Dat ik er geen zin in had.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........
[..]
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.
Doe es uitslag raden allemaal.....quote:Rapport
Iron Guard
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld waardeloos (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 80
LoddarStats 2.84
PStats 8.76
GardierStats 88
SC diepFries
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 90
LoddarStats 4.33
PStats 10.27
GardierStats 104
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, en ik trapte er na 40 minuten nog een 18-jarige scoren-trainee van 'm voor 5 weken eraf
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:00 schreef Yurzinho het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand al bewijs van het sneller trainen van lagere skills? En zo ja, hoeveel sneller gaat dit? Volgens mij valt daar best veel winst in te behalen, zeker als het een redelijk snelheidsverschil is
Dan moet je je conditie lager dan die 25% zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..
Ik heb al ff niet meer ge-skilltraded (ofzo), maar deze zit volgens mij misschien wel hoog in zowel verdedigen als passen?quote:17 jr, 91 dagen
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 414 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Jep, in dat geval is qyn een SD-er...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Een van de betere tt van de afgelopen jaren vind ik.
Afijn, SD, is dat niet die WoW'er?
quote:09-04-2008 Bug linksbacks opgelost
Sinds het begin van het seizoen hebben we een nieuw trainingssysteem. Dit gaat uit van het aantal gespeelde minuten in een wedstrijd. Helaas hebben verschillende managers ons gemeld dat hierin een bug zit. Door deze bug hebben spelers die op de linksbackpositie speelden sinds de start van het seizoen geen verdedigen-training gehad. Het is ons gelukt om deze lastige bug te vinden en op te lossen. Helaas is het te ingewikkeld om de verloren training te compenseren, of om de training over te doen voor de betrokken spelers. We bieden alle betrokken managers onze excuses aan voor de problemen die deze bug heeft veroorzaakt.
quote:
Te koop:quote:Sergio Portillo [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 940, 17 jaar en 40 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Marcel van Lierop [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 51 290, 28 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: zwak
godver.. sjezus wat een dikke prutsers..quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
godver.. sjezus wat een dikke prutsers..![]()
![]()
logisch dat de training geen zak op schiet natuurlijk..![]()
Nou idd!! KAN niet BESTAAT nietquote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Er zou eigenlijk gecompenseerd moeten worden, maarja, Hattrick.
Nou...de skilltrader is er in de 37ste minuut groggy vanaf gegaanquote:Op woensdag 9 april 2008 11:43 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb ff geen trainees meer gekocht, dus dat wilde ik vandaag gaan doen:
17 jr, 13 dagen
salaris 536
Goed def, redelijk passen, matig vleugel
Maar die prijzen, die zijn echt niet meer normaal: 1.241.000![]()
Dus dat hebben we maar ff niet gedaan....In plaats daarvan heb ik een vermoedelijk skilltradertje gekocht:
[..]
Ik heb al ff niet meer ge-skilltraded (ofzo), maar deze zit volgens mij misschien wel hoog in zowel verdedigen als passen?
Nouja, voor 1k kan ik me er geen buil aan vallen, lijkt me
Ik train scorenquote:Ik zeg niet dat de huidige training niets oplevert voor Daymon Hoog, maar denk eraan dat hij vooral getalenteerd is op het vlak van Scoren.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef sir_dalord het volgende:
ow verdomd, dit is het wow topic helemaal niet!
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nou...de skilltrader is er in de 37ste minuut groggy vanaf gegaan
quote:Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
6 000 ¤ door FC RKDEO
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
Fok bidwarquote:
lol en dat met 1000 per bodquote:
In dit topic ook nog maar een keer spammen dan.quote:Hilbrand Deelstra [playerid=198020792]
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 29-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 613 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gewoon een commentaar over je tweede trainingsvorm (dus naast scoren), dat tov die trainingsvorm scoren nuttiger zou zijn... Jammer inderdaad dat ze daar niets over hebben ingebouwd, een soort blokkering voor die onzintekst wanneer je andere trainingsvorm wel al scoren is.. Ik vind het echter nog steeds beter dan de reeds in het vorige topic geposte (en nu herhaalde, want ik moet het weer even kwijt) serie rapporten over m'n jeugdkeeper...quote:
Dan train je gemiddeld 1x per 2 weken een sessie Vleugelspel (naast verdedigen, keepen, passen en scoren - teveel 'halve' talenten), is 't zo ongeveer de enige speler waarover überhaupt iets mbt Vleugelspel is gezegd.. En als ze dan nog vertellen hoe hoog/welke skill hij in Vleugelspel heeft, maar nee hoor...quote:Opmerkingen trainer
07-04-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
31-03-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
17-03-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.
13-03-2008 14:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
21-02-2008 18:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |