Ik weet t. De joker (mocht die nog bestaan) zal dan ook niet in mijn bezit blijven denk ik.quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mijn best anders.
quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi!
De rust is terug gekeerd.. pfieuw, eindelijk naar de wc
Iedereen gefeliciteerd met het record. Ik ga mijn collega's helpen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi!
De rust is terug gekeerd.. pfieuw, eindelijk naar de wc
Goed plan! Hou er wel rekening mee dat je de eerste 112 dagen geen spelers kan promoveren naar je senioren.quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef borisz het volgende:
Dan gaan we binnenkort maar eens een jeugdteam beginnen.
Je kunt ook meteen beginnen met 3 scouts. Dat kost je dan 40k tweewekelijks. Dus je houdt nog 30k winst over per 2 weken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef borisz het volgende:
Dan gaan we binnenkort maar eens een jeugdteam beginnen.
quote:06-05-2009 (15/38) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 525 € aan entreegeld.
05-05-2009 (15/38) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
quittequote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Pokke russen ik speel niet eens kiet
[..]
Ik had ook een verlies van 80.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Pokke russen ik speel niet eens kiet quitte
[..]
dat lukt best, maar we willen je ook nog een beetje onderwijzen natuurlijkquote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol thx. Gelukkig begrepen jullie wel wat ik bedoelde.
quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat lukt best, maar we willen je ook nog een beetje onderwijzen natuurlijk
je wordt er toch niet vergeetachtig van?quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]daar hebben leraren hun best voor gedaan tot mn 18e oid toen hebben ze me opgegeven. Lesdyctie blijft lastig
Elke Fok!Hattricker is toch vergeetachtig ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je wordt er toch niet vergeetachtig van?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:borisz (3 posts, 1.5%)
Flappekz (1 posts, 0.5%)
Gijs_ (42 posts, 21.6%)
MrMoon (10 posts, 5.2%)
Outpost76 (50 posts, 25.8%)
Psychonikeo (18 posts, 9.3%)
RealBizkit666 (64 posts, 33%)
Ruudt (1 posts, 0.5%)
ScudRaket (1 posts, 0.5%)
TheVulture (4 posts, 2.1%)
Ehh wat betekende dat ook al weer?quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je wordt er toch niet vergeetachtig van?
Nog niet geupdate possie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
Het viel overgens best mee met je posts t vorige topic RealBizkit999 :
[..]
quote:foto Op woensdag 6 mei 2009 15:05 schreef NelisZ het volgende:
Jezus, door dat idiote gespam van jullie heb ik gewoon een heel topic gemist...
Ik ben intussen in Latvija (Letland?) aan het ballen. Halverwege nog geen blessures, nu hopen dat dat zo blijft
En om ff wat nuttigs toe te voegen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop