1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Barack Obama- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Fortis- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Nelson Mandela- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De the Joker- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Carlos Tevez- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Lucky Ajax- award!! [/b] Volgens Alltid heb ik [b]... [/b] keer onverdiend gewonnen! [b][*] De Naaimachine- award!! [/b] Volgens Alltid heb ik [b]... [/b] keer onverdiend verloren! |
Gewoon via het topic!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is het de bedoeling dat keuzes via PB worden gestuurd of gewoon hier in het topic worden gepost?
In het topic, openheid & transparantie is één van de pijlers van de fed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is het de bedoeling dat keuzes via PB worden gestuurd of gewoon hier in het topic worden gepost?
quote:De Koei- award!!
Ik verkies Gijs_ vanwege het mislopen van promotie door een WODe Barack Obama- award!!
Ik verkies Ik ben te slecht op de hoogte van anderen om hier wat zinnigs te zetten..
De Fortis- award!!
Ik verkies Mezelf.. Ik heb denk ik een keer of drie, vier vriendschappelijk met m'n A-team gespeeld. Ik train passen en voor een pop staat 5, 6 weken. Dat betekent dus dat er spelers bij zijn die bijna een compleet niveau hoger hadden kunnen zitten...
.
[b]De Nelson Mandela- award!!
Ik verkies 'postuum': J-D, vanwege al z'n activiteiten van de afgelopen tijden en het beschikbaar stellen van webspace etcetera. Top!.
De the Joker- award!!
Ik verkies Outpost. Geen uitleg nodig, me dunkt..
De Carlos Tevez- award!!
Ik verkies Abel Hoogzaad van F.C. Gokwerk. De drievoudige neusvleugel (bij F.C. Gokwerk) gaf de doorslag.
.
De Lucky Ajax- award!!
Volgens Alltid heb ik één (1!) keer onverdiend gewonnen!De Naaimachine- award!!
Volgens Alltid heb ik drie (3!) keer onverdiend verloren!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Koei- award!!
Ik verkies volgt nog... - is hier niet ergens een lijstje nominaties van te vinden/op te maken?
Hatstats zijn de ratings naar cijfers omgerekend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Naaimachine- award!!
Volgens Alltid heb ik 0 keer onverdiend verloren! - Wel 2x erg ongelukkig, echter werkt Alltid met HatStats ipv Ratings..
Ik bedoelde HatStats-totaal vs. de Ratings per individuele linie.. Als jouw centrumverdediging Goddelijk is en de rest waardeloos/slecht, zul je altijd meer HatStats halen dan ik met m'n matig/redelijk-overall team.. Toch ga ik normaal gesproken die wedstrijd winnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hatstats zijn de ratings naar cijfers omgerekend..
Nou ontworpen ontworpen... meer even tussen alles door in elkaar geflanstquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Gijs_ mooi logo zelf ontworpen? en top dat je dit op je neemt![]()
Mijn nominaties komen nog..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
# De Fortis- award!!
Ik verkies JD.. ik bedoel wie stopt er nou met Hattrick?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Fortis- award!!
Ik verkies -J-D- - Je team voor x miljoen verbouwen tot een 'ultiem' counterteam, na 1 of 2 'verrassende' nederlagen de handdoek in de ring gooien, met 3 punten bijna onderaan eindigen en een deel van je geld 'creatief beleggen'.. Oja, en dan als Fok-Cup Winnaar niet eens met de Fok-Cup mee doen...
Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!quote:
Koei-award dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
Hmm, misschien moet even duidelijk worden gemaakt dat de Koei voor één of enkele über-blunders is terwijl de Fortis-award voor een seizoen lang mismanagement is. Bij beide dezelfde redenatie opvoeren kan dus niet..
[..]
Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!.
Klopt Misschien dat dat er idd even extra bij vermeld moet worden voor een aantal slimpies hiero.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
Hmm, misschien moet even duidelijk worden gemaakt dat de Koei voor één of enkele über-blunders is terwijl de Fortis-award voor een seizoen lang mismanagement is. Bij beide dezelfde redenatie opvoeren kan dus niet..
quote:Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!.
Zou zomaar kunnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |