1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Barack Obama- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Fortis- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Nelson Mandela- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De the Joker- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Carlos Tevez- award!! [/b] Ik verkies [b] ... [/b] [b][*] De Lucky Ajax- award!! [/b] Volgens Alltid heb ik [b]... [/b] keer onverdiend gewonnen! [b][*] De Naaimachine- award!! [/b] Volgens Alltid heb ik [b]... [/b] keer onverdiend verloren! |
Gewoon via het topic!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is het de bedoeling dat keuzes via PB worden gestuurd of gewoon hier in het topic worden gepost?
In het topic, openheid & transparantie is één van de pijlers van de fed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is het de bedoeling dat keuzes via PB worden gestuurd of gewoon hier in het topic worden gepost?
quote:De Koei- award!!
Ik verkies Gijs_ vanwege het mislopen van promotie door een WODe Barack Obama- award!!
Ik verkies Ik ben te slecht op de hoogte van anderen om hier wat zinnigs te zetten..
De Fortis- award!!
Ik verkies Mezelf.. Ik heb denk ik een keer of drie, vier vriendschappelijk met m'n A-team gespeeld. Ik train passen en voor een pop staat 5, 6 weken. Dat betekent dus dat er spelers bij zijn die bijna een compleet niveau hoger hadden kunnen zitten...
.
[b]De Nelson Mandela- award!!
Ik verkies 'postuum': J-D, vanwege al z'n activiteiten van de afgelopen tijden en het beschikbaar stellen van webspace etcetera. Top!.
De the Joker- award!!
Ik verkies Outpost. Geen uitleg nodig, me dunkt..
De Carlos Tevez- award!!
Ik verkies Abel Hoogzaad van F.C. Gokwerk. De drievoudige neusvleugel (bij F.C. Gokwerk) gaf de doorslag.
.
De Lucky Ajax- award!!
Volgens Alltid heb ik één (1!) keer onverdiend gewonnen!De Naaimachine- award!!
Volgens Alltid heb ik drie (3!) keer onverdiend verloren!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Koei- award!!
Ik verkies volgt nog... - is hier niet ergens een lijstje nominaties van te vinden/op te maken?
Hatstats zijn de ratings naar cijfers omgerekend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Naaimachine- award!!
Volgens Alltid heb ik 0 keer onverdiend verloren! - Wel 2x erg ongelukkig, echter werkt Alltid met HatStats ipv Ratings..
Ik bedoelde HatStats-totaal vs. de Ratings per individuele linie.. Als jouw centrumverdediging Goddelijk is en de rest waardeloos/slecht, zul je altijd meer HatStats halen dan ik met m'n matig/redelijk-overall team.. Toch ga ik normaal gesproken die wedstrijd winnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hatstats zijn de ratings naar cijfers omgerekend..
Nou ontworpen ontworpen... meer even tussen alles door in elkaar geflanstquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Gijs_ mooi logo zelf ontworpen? en top dat je dit op je neemt![]()
Mijn nominaties komen nog..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
# De Fortis- award!!
Ik verkies JD.. ik bedoel wie stopt er nou met Hattrick?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Fortis- award!!
Ik verkies -J-D- - Je team voor x miljoen verbouwen tot een 'ultiem' counterteam, na 1 of 2 'verrassende' nederlagen de handdoek in de ring gooien, met 3 punten bijna onderaan eindigen en een deel van je geld 'creatief beleggen'.. Oja, en dan als Fok-Cup Winnaar niet eens met de Fok-Cup mee doen...
Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!quote:
Koei-award dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
Hmm, misschien moet even duidelijk worden gemaakt dat de Koei voor één of enkele über-blunders is terwijl de Fortis-award voor een seizoen lang mismanagement is. Bij beide dezelfde redenatie opvoeren kan dus niet..
[..]
Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!.
Klopt Misschien dat dat er idd even extra bij vermeld moet worden voor een aantal slimpies hiero.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
Hmm, misschien moet even duidelijk worden gemaakt dat de Koei voor één of enkele über-blunders is terwijl de Fortis-award voor een seizoen lang mismanagement is. Bij beide dezelfde redenatie opvoeren kan dus niet..
quote:Sukkel, nu heb je wéér een HT topic in je MyAT. Koei!.
Zou zomaar kunnenquote:
Algemeen wanbeleid voeren door meerdere keren mensen niet op te stellen is mijn inziens geen enkele cruciale fout, maar ja... daar kunnen de meningen over verdeeld zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, let ook op de PI bij die post.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Algemeen wanbeleid voeren door meerdere keren mensen niet op te stellen is mijn inziens geen enkele cruciale fout, maar ja... daar kunnen de meningen over verdeeld zijn natuurlijk
Ik vind het 'op elkaar lijken' wel meevallen, met één überfout voer je niet een seizoen lang wanbeleid, met een aaneenrijging van kleine foutjes wel! Maar ik heb het er even bij vermeld voor de mensen die nog stemmen moeten! Desondanks zullen mensen het toch altijd nog op hun eigen manier kunnen interpreteren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, let ook op de PI bij die post.
Maar ik doelde ook meer op mensen die me voor beide awards nomineren om dezelfde reden. Dan klopt er iets niet aan de redenering of de awards lijken teveel op elkaar.
Let wel, ik ontken m'n eigen onkunde hier absoluut niet!.
Dat is idd een regelrechte koeiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rompompom het volgende:
Ik heb mijn stembiljet aangepast. Nu klopt het beter.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ga je ineens rap naar de Koei Gijs_ !!!!
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef Gijs_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ontkom ik er aan?
Als lid van de federatie... NIET! Je zult de lusten en/of lasten van een award een seizoen lang dragen!
Succes
De gene die dat doen zijn idioot dus das een beetje vragen naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
Welke idioten nomineren mij voor een Joker award...
Hattrickis niet onzinnig... Het is cult!!
We zijn blij dat er trenminste nog 1 ECHTE subjectieve scheids is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef The_Hives het volgende:
tvp. Morgen ga ik het lezen. Goed dat zoiets weer is opgepakt binnen de Fed
Enne zoals ik in het hattrick topic zei: bij gelijke stand wil ik wel scheidsrechter zijn
Ik zie zoveel namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Beetje lullig om dan random te stemmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar staan jouw stemmen dan?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
De Fortis- award!!
Ik verkies JD ik weet niet waarom, maar zag enkele goede redenaties staan![]()
Dan kijk je toch bij de andere. Dat gebeurt zo veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zie zoveel namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Beetje lullig om dan random te stemmen
Bij the joker kun je gewoon outpost invullen. Dat begrijpt toch iedereen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zie zoveel namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Beetje lullig om dan random te stemmen
Ik ben geen meeloperquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch bij de andere. Dat gebeurdt zo veel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan vul je overal wat anders in...
Kijk dat heb ik gemist! Leraar JD!quote:
Na een beetje de keuzes van anderen te hebben bestudeerd kies ik hier voor Gijs_ Op die manier je kampioenschap/promotie mislopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:De Koei- award!!
Ik verkies volgt nog... - is hier niet ergens een lijstje nominaties van te vinden/op te maken?
-knip-
Hier neerdroppen gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
Dienen de award uitreikingen te geschieden in het aanreiken van geanimeerde GIF'jes, of drop ik hier de plaatjes voor de avatars en doet men dit verder zelf ?
imo liever een geanimeerde gif. Ik kan dat nl niet zeluf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
Dienen de award uitreikingen te geschieden in het aanreiken van geanimeerde GIF'jes, of drop ik hier de plaatjes voor de avatars en doet men dit verder zelf ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
imo liever een geanimeerde gif. Ik kan dat nl niet zeluf.
ik wel.. maar ik ben nergens genomineerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
imo liever een geanimeerde gif. Ik kan dat nl niet zeluf.
Dat meen je niet? Dan ben je toch een te stille kracht binnen de fed denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik wel.. maar ik ben nergens genomineerd
dat past wel bij me..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dan ben je toch een te stille kracht binnen de fed denk ik.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
Nou ja, voor de awardwinnaars die het zelf niet kunnen kan ik het altijd even doen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef SuperWeber het volgende:De Koei- award!!
Gijs W(aailap) WalkoverboyDe Barack Obama- award!!
Grumps...De Fortis- award!!
Rompompompiedompadaa... ...domdomDe Nelson Mandela- award!!
Ook een postume JD nominatie, hij was degene die de Fok!Fed nog heel lang levend heeft gehouden... Wanneer is de volgende meet?De the Joker- award!!
Scudraket en foetre, wegens het gore lef hebben om mij te nomineren voor deze achterlijke award.De Carlos Tevez- award!!
Veiko Kattel lijkt wel een beetje op VKDe Lucky Ajax- award!!
Volgens Alltid heb ik 0 keer onverdiend gewonnen!De Naaimachine- award!!
Volgens Alltid heb ik 1 keer onverdiend verloren!
Jezelf nomineren omdat je t gore lef hebt jezelf te nomineren voor dit award.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:30 schreef ScudRaket het volgende:
De the Joker- award!!
Scudraket en foetre, wegens het gore lef hebben om mij te nomineren voor deze achterlijke award.
Ga eens een keer op tijd slapen, je ziet toch dat de nominatie van SW is.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezelf nomineren omdat je t gore lef hebt jezelf te nomineren voor dit award.
Ik zou bijna m'n koei nominatie aanpassen.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ga eens een keer op tijd slapen, je ziet toch dat de nominatie van SW is.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou bijna m'n koei nominatie aanpassen..
Nou ja, aan de koei ben je nog ontsnapt iigquote:
haha.. tsja je hebt het er natuurlijk wel een beetje zelf naar gemaakt he?quote:
Ik heb bewust niet het 'echte' ajax logo gebruiktquote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef Ruudt het volgende:De grote winnaar, met 3 awards!
Zit ik het hele HT-seizoen met een ajax avatar opgescheept.
Bedankt voor alle nominaties en iedereen gefeliciteerd met de andere awards.
Gijs_, bedankt voor het terug halen en organiseren van de awards!
Ik was toch bezig, komt in orde!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:04 schreef ScudRaket het volgende:
Kan iemand mijn avatar aanpassen met de 2 awards?
Bijvoorbaad dank
Driewerf hulde!quote:
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/scudraket.gifquote:
Hij werkt!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/scudraket.gif
Zoiets? Hij is te groot voor de 10kb van Fok!, maar je kan hem met dit adres als webicon instellen, ik laat hem wel staan
quote:
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan postenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal Gijs_ Bedankt voor t fixen van mn ava! Daar zat ik echt al seizoenen op te wachten.
Ik heb er geen... Dus alleen maar zal niet opgaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan posten
Gelukkig zit mn kater nooit achter de pc.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan posten
Dan moet je eens wat meer drinken. Dan heb je misschien ook eens een kater.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er geen... Dus alleen maar zal niet opgaan.
die heeft zelf nog een kater..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Ruudt het volgende:
Lees nog eens Outpost, hij heeft geen award.
Dat snapte ik ook wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Ruudt het volgende:
Lees nog eens Outpost, hij heeft geen award.
Neuh vandaag niet in mn hoofd. Ik heb wel altijd een kater want de kat die ik heb is een mannetje. (ok ok mietje sinds jaren door castratie)quote:
Ga je voortaan zo onder je fouten uitkomen, net doen alsof je de reactie plaatste om iemand te laten happen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel.
Eet smakelijk.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ga je voortaan zo onder je fouten uitkomen, net doen alsof je de reactie plaatste om iemand te laten happen?
volgend jaar doen we dan speciaal voor jou wel een Gerard Joling award..quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgend jaar doen we dan speciaal voor jou wel een Gerard Joling award..
ach ja we konden niet anders..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Namens Abel moet ik iedereen die op hem gestemd heeft hartelijk bedanken. Hij vind het een grote eer dat hij tot lelijkste speler is gekozen.
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/rompompom.gif alstje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef rompompom het volgende:
Ow, Gijs_, wil je m'n award plaatje effe vergiffen? M'n zeer eenvoudige Easy GIF animator is er nl. mee uitgescheeën.
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/rompompom.gif alstje!
Prima!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal goed!!
Senks!
'k Heb 'm zelf gehost nu, dus je mag 'm weghalen van je eigen space als je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |