Algemeen wanbeleid voeren door meerdere keren mensen niet op te stellen is mijn inziens geen enkele cruciale fout, maar ja... daar kunnen de meningen over verdeeld zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef rompompom het volgende:
Hmm, misschien moet even duidelijk worden gemaakt dat de Koei voor één of enkele über-blunders is terwijl de Fortis-award voor een seizoen lang mismanagement is. Bij beide dezelfde redenatie opvoeren kan dus niet..
[..]
Hehe, let ook op de PI bij die post.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Algemeen wanbeleid voeren door meerdere keren mensen niet op te stellen is mijn inziens geen enkele cruciale fout, maar ja... daar kunnen de meningen over verdeeld zijn natuurlijk
Ik vind het 'op elkaar lijken' wel meevallen, met één überfout voer je niet een seizoen lang wanbeleid, met een aaneenrijging van kleine foutjes wel! Maar ik heb het er even bij vermeld voor de mensen die nog stemmen moeten! Desondanks zullen mensen het toch altijd nog op hun eigen manier kunnen interpreteren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, let ook op de PI bij die post.
Maar ik doelde ook meer op mensen die me voor beide awards nomineren om dezelfde reden. Dan klopt er iets niet aan de redenering of de awards lijken teveel op elkaar.
Let wel, ik ontken m'n eigen onkunde hier absoluut niet!.
Dat is idd een regelrechte koeiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rompompom het volgende:
Ik heb mijn stembiljet aangepast. Nu klopt het beter.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ga je ineens rap naar de Koei Gijs_ !!!!
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef Gijs_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ontkom ik er aan?
Als lid van de federatie... NIET! Je zult de lusten en/of lasten van een award een seizoen lang dragen!
Succes
De gene die dat doen zijn idioot dus das een beetje vragen naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef SuperWeber het volgende:
Welke idioten nomineren mij voor een Joker award...
Hattrickis niet onzinnig... Het is cult!!
We zijn blij dat er trenminste nog 1 ECHTE subjectieve scheids is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef The_Hives het volgende:
tvp. Morgen ga ik het lezen. Goed dat zoiets weer is opgepakt binnen de Fed
Enne zoals ik in het hattrick topic zei: bij gelijke stand wil ik wel scheidsrechter zijn
Ik zie zoveel namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Beetje lullig om dan random te stemmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar staan jouw stemmen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |