quote:
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan postenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal Gijs_ Bedankt voor t fixen van mn ava! Daar zat ik echt al seizoenen op te wachten.
Ik heb er geen... Dus alleen maar zal niet opgaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan posten
Gelukkig zit mn kater nooit achter de pc.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De topics worden alleen wel wat minder katervriendelijk, als er alleen maar awardwinnaars gaan posten
Dan moet je eens wat meer drinken. Dan heb je misschien ook eens een kater.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er geen... Dus alleen maar zal niet opgaan.
die heeft zelf nog een kater..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Ruudt het volgende:
Lees nog eens Outpost, hij heeft geen award.
Dat snapte ik ook wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Ruudt het volgende:
Lees nog eens Outpost, hij heeft geen award.
Neuh vandaag niet in mn hoofd. Ik heb wel altijd een kater want de kat die ik heb is een mannetje. (ok ok mietje sinds jaren door castratie)quote:
Ga je voortaan zo onder je fouten uitkomen, net doen alsof je de reactie plaatste om iemand te laten happen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel.
Eet smakelijk.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ga je voortaan zo onder je fouten uitkomen, net doen alsof je de reactie plaatste om iemand te laten happen?
volgend jaar doen we dan speciaal voor jou wel een Gerard Joling award..quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgend jaar doen we dan speciaal voor jou wel een Gerard Joling award..
ach ja we konden niet anders..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Namens Abel moet ik iedereen die op hem gestemd heeft hartelijk bedanken. Hij vind het een grote eer dat hij tot lelijkste speler is gekozen.
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/rompompom.gif alstje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef rompompom het volgende:
Ow, Gijs_, wil je m'n award plaatje effe vergiffen? M'n zeer eenvoudige Easy GIF animator is er nl. mee uitgescheeën.
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/rompompom.gif alstje!
Prima!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal goed!!
Senks!
'k Heb 'm zelf gehost nu, dus je mag 'm weghalen van je eigen space als je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |