Vandaar de TT Naar idee van Acturus:quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet nu wel een mooie TT voor een nieuw topic
Hattrick #284: Waar RealBizkit van tieten sabelen houdt..
Om er voor te zorgen dat de TT zo is als ie nu is ja eigenlijk wel ja. Werd wel vaker gedaan hoor. Zo een topic volmaken. Dit waren maar 4 postsquote:Op maandag 22 december 2008 02:49 schreef Game_Error het volgende:
Wilde je zo graag een nieuwe OP maken?
Zo speelt ie de 25 zn afscheid wedstrijd tegen Gijs en dan heb ik de 26 een leuk kerst cadeautje om te promoveren.quote:2. Sjefke van Wessel [2 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 110 dagen
Laatste wedstrijd: 21-12-2008 ******* (Vleugelverdediger)
Hij zou redelijk kunnen worden in passen en is dat geworden in verdedigen. Nou heb ik helaas niet veel passen getraint omdat ik alles op Sjefke had gezet. Ik was daar door Lucien ff vergetenquote:Lucien Locke [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 21 dagen [Onvoorspelbaar]
Laatste wedstrijd: 21-12-2008 ****** (Centrale verdediger)
Toch maar eens bellen met Verbeek.quote:Tot diepe teleurstelling van de RKDEO-fans kon Lauge Rath-Friis een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld.
Je hebt een nieuwe bijnaam zie ik?quote:
Ja, ik heb de portugese inslag maar weggehaaldquote:Op maandag 22 december 2008 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe bijnaam zie ik?
Iemand een jeugdfriendly trouwens?
Onder zachte dwang waarschijnlijkquote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb de portugese inslag maar weggehaald
Dat zou je wel denken he? Toch niet...quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder zachte dwang waarschijnlijk
Dat check ik binnenkort dan wel evenquote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken he? Toch niet...
You're very welcome. Je weet waar je kan slapenquote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat check ik binnenkort dan wel even
quote:Op maandag 22 december 2008 10:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
You're very welcome. Je weet waar je kan slapen
Gefeliciteerd! Hoe heet je team eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef 19_William_78 het volgende:
KAMPIOENEN!! Nu al.. Ongeslagen dit seizoen en doelsaldo +53 haha..
Mag ook wel na een tigtal seizoenen.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar de TT Naar idee van Acturus:
[..]
Die homo uit Breda die ooit op een blauwe maandag aan dit fantastische spel heeft meegedaan totdat hij WoW ontdektequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |