Jij?quote:Op maandag 1 september 2008 14:24 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Wie kan er even de FOK!-wiki veranderen. Zodat de delen weer goed staan
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch.quote:
Heb 'm gezien. Ik heb ook iemand anders uitgedaagd, maar als die morgen niet accepteert, daag ik je wel uit.quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Anno20 het volgende:
Rompompom, ik wilde je uitdagen... heb je een htmail gestuurd...
Eigen schuldquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef Yurzinho het volgende:
Degraderen!
Srsly??quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef rompompom het volgende:
Hé, jij zit nog in de Fokcup! Nou ja, met het veroorzaken van twee W-O's inmiddels niet meer, maar toch..
[..]
*meldtquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef 19_William_78 het volgende:
Wie wordt er kampioen??
Shark-attack!quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Promotie = 10% extra supporters, die ben je nog niet zo maar weer kwijt. Zo lang je maar niet degradeert
Er was nog een groepsfase.quote:Op maandag 1 september 2008 om 17:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Srsly??
Ik dacht dat ik na mijn geweldige verlies tegen VK er al uit lag
Er is ook niemand die mij even op de hoogte stelt
Voorzover ik dat rond dit tijdstip kan beoordelen ben je niet bij voorbaat kansloos. Het hangt er erg van af in wat voor competitie je zou komen, met zo'n 130-140 HatStats kun je alle kanten nog op.. Bovenin zul je iig niet meedraaien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Shark-attack!
is mijn teamnaam, denk je dat dat team het overleefd in de 7de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |