Toppertje! pm komt er zsm aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
Outpost, goed bezig met de Fok!Hattrick reanimatie!!
Ik wil ev wel meehelpen met het organiseren van de fok!cup, standen bijhouden ofzo. Stuur me anders even een PM.
Zitten er zo weinig mensen op te wachten dan? Ik vond t altijd wel erg gaaf. Maar mischien is t leuker om een aantal standaard awards te maken ipv iedere keer weer andere.quote:Awards vind ik persoonlijk een berg werk, terwijl weinig mensen er op zitten te wachten.
De laatste die zich daar mee bezig hield was foetre dacht ik.quote:Interview is daarentegen leuk om eens per maand te doen met wat standaard vragen. Iemand moet die vragen trouwens wel hebben toch??
kan best One je bent dan ook niet verplicht om mee te doen hoor. Het gaat all1 om t spel element van fok hattrick te vergroten. En zo misschien meer mensen weer meer plezier in t spel te laten krijgen. De Fok! hattrick fed bloed een beetje dood zo!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Awards zijn overrated (Jones en Lineker ...), fok cup weet ik niet echt hoor. Oefenen tegen een behoorlijke buitenlander levert meer geld en ervaring op dacht ik..
ikke niet. Ik weet nie eens wat geregged betekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Dat doet me denken aan de voormalige site www.fokhattrick.nl
Tegenwoordig zie je daar
[..]
Terwijl die site al 2 jaar uit de lucht is.
Heeft iemand anders die url geregged?
krijg ik dit:quote:Ola iedereen!
In een poging de federatie enig sinds te reanimeren heb ik een aantal posts op fok gedaan.
[Hattrick] #270: met een nieuw seizoen voor de deur
en
[Hattrick] #271: We gaan voor de bekerwinst
Kom allemaal even kijken en misschien kunnen we m weer nieuw leven in blazen! Ik heb t altijd erg leuk gevonden met deze extra's en ik hoop dan ook dat ik niet de enige ben!
bvd Outpost76
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:56 schreef -J-D- het volgende:
Ok, dat heb ik nog nooit eerder gelezenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe t bij jou speler zit maar dit lees ik in de regels :
[..]
[ afbeelding ]
Dus waar jij dat 25% vandaan haalt weet ik nie maar goed.
Ik zou zeggen check t zelf ff bij spelregels. Daar kan je t zo na kijken. Ik denk dat je all1 moeder club geld krijgt (2%) en die 0,25 omdat ie 1 wedstrijd bij je heeft gespeeld dus totaal 2,25%quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik nog nooit eerder gelezen
Baseerde die 25% op het feit dat ik vorige (en tevens moeder) club ben en dat bij een speler die je al lange tijd in dienst hebt, je alsnog een procent of 4 afstaat aan de vorige club!
Maar krijg ik nou nog de vorige club vergoeding of zit dat er helemaal niet in? dat zou wel jammer zijn! naja, toch 300k verdiend!
Hattrickquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:19 schreef Grumpey het volgende:
even wachten op SW nu....
Back to my rootsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ow, en even een nuttige mededeling...
Ik ben eruit, ik ga om de spanning er in te houden weer een counterteam bouwen!!
Goezo!! Weer een counter hufter erbij!!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ow, en even een nuttige mededeling...
Ik ben eruit, ik ga om de spanning er in te houden weer een counterteam bouwen!!
Er is maar één echte counterhufter, check de legendarische Fok!Cup finale, matchid: 83833774quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goezo!! Weer een counter hufter erbij!!!!![]()
Ga je dan ook verdedigen trainen of iets anders? en wat voor opstelling ga je spelen?
532, 541, 442 of 433
Ik train nog wel spitsen, maar ik denk dat ik daarvan af ga stappen, ik wil weer terug naar de gouden tijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
![]()
braaaaf![]()
wat ga je trainen, of ga je door met spitsen (of trainde je dat niet meer)
EDIT: outpost was me voor![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er is maar één echte counterhufter, check de legendarische Fok!Cup finale, matchid: 83833774
Vroeger speelde ik 5-3-2, maar goed, those were the old days. Ik moet me daar nog even in verdiepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |