quote:Miikka Teronen
TSI = 88 900 , 24 years and 21 days, passable form [pleister]
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Ernst-Jan Otten
TSI = 95 620 , 25 years and 99 days, solid form
Has excellent experience and weak leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: excellent
Winger: extra-terrestrial Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
en 2 B-traineesquote:Domonkos Hacsek [playerid=144693475]
23 jaar en 26 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 15-02-2009
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 55 640
Loon: 26 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Adrian Zaharia [playerid=215185597]
18 jaar en 39 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Volgende verjaardag: 02-02-2009
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 540 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Vorm +4 / -3 , allemaal Bspelersquote:Lorenz Zafaurek [playerid=215192140]
18 jaar en 10 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 03-03-2009
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Everaldo Barata (121784429)
25 jaar en 93 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft goed ervaring en is een rampzalig leider
Volgende verjaardag: 10-12-2008
Nationaliteit: Brasil Brasil
Total Skill Index (TSI): 67 000
Loon: 14 460 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rembroek
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Die eerste is m'n pareltje.quote:Siemen van Kooten His passing proficiency improved from excellent to formidable.
Allesandro Weynen His passing proficiency improved from solid to excellent.
Albert Borgerink His passing proficiency improved from inadequate to passable.
quote:Siemen van Kooten (IM) (116384137)
25 years and 27 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has passable experience and solid leadership abilities
Next birthday: 14-02-2009
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 83 190
Wage: 35 700 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Playmaking: titanic Passing: formidable
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
The player has been on your team for 905 days and you would keep 93.00% of the transfer sum.
quote:Tamariz Roger Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van goed tot redelijk. ik heb m in juli coach gemaakt. Jullie hadden dus gelijk qua leiderschap.Nou dus weer een half seizoen wachten op mn fc
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dinis Inácio Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van redelijk naar goed.
Zübeyir Özkal Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Nils-Ove Forsbo Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitstekend naar formidabel.
Hernán Andreu Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.
Javiero Gajardo Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van waardeloos naar slecht.
Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Lampis Iloridis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Alexey Mylnikov Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Raymond Suykerbuijck Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van matig naar redelijk.
Lauge Rath-Friis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Arnold Bloemhard Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Fredy Borter Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
Gideon van Olphen Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Ik was hier al gewaarschuwd dat ie wel eens snel kon zakken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef RemCOW het volgende:
"Jullie hadden dus gelijk qua leiderschap.". Wat dan?
Dit is mn FC nu. Hij moet all1 nog ff een tijdje bij mn team spelen voor ik m coach kan maken. All1 speelt ook hij niet veel in mn A team door zn gebrek aan conditie. En met zo een oude spelert stijgt dat never.quote:Dinis Inácio (37484707) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
31 jaar en 90 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft briljant ervaring en is een goed leider
Volgende verjaardag: 13-12-2008
Nationaliteit: Portugal Portugal
Total Skill Index (TSI): 9 160
Loon: 4 416 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 67
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
heb je er nou al veel voordeel uit gehaald? Volgens mij is het namelijk minimaal aangezien indirecte vrije trappen bijna niet voorkomen tijdens wedstrijden... (niet bij die van mij tenminste)quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
[..]
[..]
Ze komen wel voor. Ik heb ze tegen gehad helaas nog niet voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
heb je er nou al veel voordeel uit gehaald? Volgens mij is het namelijk minimaal aangezien indirecte vrije trappen bijna niet voorkomen tijdens wedstrijden... (niet bij die van mij tenminste)
Klopt je percentage wel dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef Jorntje het volgende:
Twee stijgingen in PM.
Voor de rest veranderd de conditie van mijn spelers echt nooit, heb mn Conditietraining op 15% staan maar zie nooit iemand stijgen daarin.
ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze komen wel voor. Ik heb ze tegen gehad helaas nog niet voorIk heb geen idee of t nou echt voordeel heeft. Het niveau was stukken lager de laatste 2 wedstrijden door dat mn goddelijk sp hoer geblesseerd was. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd hoe t komende zondag is.
Mn A team met 5-3-2 heeft nu t volgende :
Keep : Uitstekend
verd : 2x goed, 1x uitstekend, 1x uitmuntend en 1x Briljant
mid : 2x goed en 1x formidabel
Aanval : 1x formidabel en 1x goddelijk
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit
maar goed ik zit dus nog steeds een beetje te twijfelen op zich wil ik het ook wel gaan trainen zodat het allemaal wat hoger komt in spelhervatting, maar volgens mij is het voordeel zo minimaal dat het niet echt veel oplevert. Dit doordat indirecte vrije trappen zo erg weinig voorkomen in een wedstrijd..
nee dat is zeker waar.. levert het ook qua transferwaarde wat op voor spelers?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.
Dat zal toch wel. Ik heb voor mn uitmuntend spits ook meer moeten betalen omdat ie goddelijk spelhervatten heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee dat is zeker waar.. levert het ook qua transferwaarde wat op voor spelers?
Makkelijk! op naar de 500 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:35 schreef Grumpey het volgende:
tvp maar weer....misschien halen we de 300 topics nog wel eens
verdedigen +1quote:
Freek-Jan van Sonnen
TSI = 18 520, 20 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |