Hij is helaas gestopt met hattrick volgens mij dus dat zal best wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Blijf jij een WO-team? Zo ja, dan schrap ik je uit de stand.
Neen. Heb een elftal opgesteld voor de komende weken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Blij jij een WO-team? Zo ja, dan schrap ik je uit de stand.
Toch nog niet gestoptquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neen. Heb een elftal opgesteld voor de komende weken.
komt omdat ie de laatste tijd zoveel spelers van andere fokkers heeft gekocht. Tis natuurlijk zonde om die niet op te stellenquote:
quote:
Ik hijg hinderlijk in je nek!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 9:
[ afbeelding ]
Wij staan onderaan, ja wij staan onderaan!
damn hoe kan ik nou ooit over die -14 heen? Zo wordt t ook geen blauw sterretjequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:20 schreef Ruudt het volgende:
Valt wel mee.
Heb al 4x op een rij -3.
1 keer een gele kaart waar ik -3 scoor en de achterstand is direct gehalveerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:20 schreef Ruudt het volgende:
Valt wel mee.
Heb al 4x op een rij -3.
Ik weet niet of ik wel wil weten wat je voelt aankomen in een topic over sterretjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:32 schreef Ruudt het volgende:
Ja en de Engelse taal, want ik voel 'em al aankomen.
en ik sta (nog) bovenaan..quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 9:
[ afbeelding ]
Wij staan onderaan, ja wij staan onderaan!
-1 kan niet piemel,quote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef Outpost76 het volgende:
-1 volgens mij
+2 voor voor 2 gele kaarten en -3 voor geen kaarten blessures tegenstander.
Wel knap als je mn wedstrijd bekijkt. Ik 2 gele kaarten en 2 blessures van +3 en +5.Mn tegenstander helemaal niks
quote:Op maandag 15 december 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
-1 kan niet piemel,
"geen kaarten" geldt voor je eigen team natuurlijk en als je dat niet hebt en je tegenstander heeft geen blessures dan krijg je -3.
Dat je tegenstander geen kaarten krijgt heeft NUL invloed op je eigen punten.
Pfrt!quote:
Het staat ook een beetje tweeledig in de OP vind ik. Nu vind ik ook dat een ervaren rot als Outpost de regels gewoon moet kennen, maar toch.quote:Op maandag 15 december 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
-1 kan niet piemel,
"geen kaarten" geldt voor je eigen team natuurlijk en als je dat niet hebt en je tegenstander heeft geen blessures dan krijg je -3.
Dat je tegenstander geen kaarten krijgt heeft NUL invloed op je eigen punten.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:13 schreef Ruudt het volgende:
Ook gewoon in het 11e seizoen van deze award met zoiets aankomen hè.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfrt!!
[..]
Het staat ook een beetje tweeledig in de OP vind ik. Nu vind ik ook dat een ervaren rot als Outpost de regels gewoon moet kennen, maar toch.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zijn er regels dan? Ik dacht dat Ruudt altijd gewoon dobbelde.. Gewoon een dobbelsteen met 1 t/m 5 en 6 is dan de -3..![]()
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou best kunnen ik zie m er iig wel voor aan
Hehe, ik doe m'n best.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.
De regels heb ik trouwens niet verzonnen, daarvoor moet je bij iemand anders zijn (zoek maar terug).![]()
Verder zijn ze voor iedereen behalve Outpost duidelijk dus verlaag je niet tot zijn niveau rpp.![]()
hmmz nu je het zelf zo zegt.. misschien moet ik er inderdaad maar eens wat kritischer naar kijkenquote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Daar kijkt toch niemand naar, iedereen vertrouwt mij blind!
En dan niet eens kunnen zeggen dat ie ongelijk heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.
De regels heb ik trouwens niet verzonnen, daarvoor moet je bij iemand anders zijn (zoek maar terug).![]()
Verder zijn ze voor iedereen behalve Outpost duidelijk dus verlaag je niet tot zijn niveau rpp.![]()
Tot dat je iemand een rede geeft dat dat niet meer kan!quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Daar kijkt toch niemand naar, iedereen vertrouwt mij blind!
Daar begint t al.......quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz nu je het zelf zo zegt.. misschien moet ik er inderdaad maar eens wat kritischer naar kijken
Ow tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef Ruudt het volgende:
Ben maar niet bang, ik ga eerlijk te werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |