Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
yay geen blessures in mn friendly![]()
Nu ik erover nadenk, ben het hele seizoen erg behoed geweest voor blessures. Alleen mn trainer die er nooit meer van afkomt, een keer een trainee plus 2 die de wedstrijd erna gelukkig wel haalde en slechts één keer ene nietsbeduidende +1
Ik heb er altijd 1 in dienst... Voor het geval ik niet op tijd dokters kan inhuren voor als ik een wedstrijd niet thuis ben. De eerste heeft namelijk het meeste effect...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergeten
Ik had er nog 4, die waren voor de enerlaatste wedstrijd, en afgelopen weekend vergeten te ontslaan. Dat met die ene dokter is misschien iets om te onthouden nádat ik er ooit weer eens nodig heb gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 1 in dienst... Voor het geval ik niet op tijd dokters kan inhuren voor als ik een wedstrijd niet thuis ben. De eerste heeft namelijk het meeste effect...
Ja ook al is zn mid dik beter.quote:foto Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terechte uitslag lijkt me.
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.quote:foto Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergeten
Allemaal houden is wat overdreven. Je moet ze gewoon ontslaan voor de eco-update (zaterdag dus). Dan voel je er financieel geen flikker van als je ze zondag weer inhuurt. Je betaalt namelijk alleen als je ze ontslaat of in dienst hebt tijdens de eco-update.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ook al is zn mid dik beter.
[..]
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.
4 dokters wekenlang aanhouden drukt nogal op mijn begroting. Ben wat vroeg met de jeugd begonnen met dit accountquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ook al is zn mid dik beter.
[..]
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.
Bedoel je hiermee dat als je op maandag dokters inhuurt en ze voor zaterdagnacht ontslaat, je slechts 1 keer 1800e per dokter betaalt, alleen voor het ontslag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Allemaal houden is wat overdreven. Je moet ze gewoon ontslaan voor de eco-update (zaterdag dus). Dan voel je er financieel geen flikker van als je ze zondag weer inhuurt. Je betaalt namelijk alleen als je ze ontslaat of in dienst hebt tijdens de eco-update.
Yup.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat als je op maandag dokters inhuurt en ze voor zaterdagnacht ontslaat, je slechts 1 keer 1800e per dokter betaalt, alleen voor het ontslag?
Ja natuurlijk. Het was uiteraard slechts een voorbeeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Maar ik zou ze dan op zondagavond al aanschaffen zodat je de dagelijkse update van maandagochtend alvast mee neemt met meer doktorendokters...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga even wat wii-en, en daarna studeren. Dus een fijne avond gewenst.
Voor de winnaars: droom maar lekker over het winnen.
Voor de verliezers: krijg maar nachtmerries van het verliezen.
Ik dacht al dat je er meteen gebruik van zou gaan maken. Jammer voor je dat t niet gewerkt heeft. Ik ben wel blij dat ik ondanks mn vergeten counter en penalty's toch gewonnen heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Ruudt het volgende:
Jammer dat m'n tactiek niet gewerkt heeft, maar het is zeker iets waar ik mee verder ga als ik SP blijf trainen.
quote:foto Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga even wat wii-en, en daarna studeren. Dus een fijne avond gewenst.
Voor de winnaars: droom maar lekker over het winnen.
Voor de verliezers: krijg maar nachtmerries van het verliezen.
quote:
Dan vraag ik me echt af tegen wie hij speelt. Sorry ActurusMengsk maar tegen hem speel ik niet. Volgens mij is iedereen op de hoogte hier van wat hij me geflikt heeft en daarom wil ik niks meer met m te maken hebben. Dat hij hier zo nu en dan komt moet ik maar mee leven maar om dan een wedstrijd tegen hem te spelen nee dank je.quote:foto Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ja en deze wedstrijd is volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop