Ik heb dat helemaal niet gezien! Niet heel raar met t tempo dat dat topic vol gespammed was!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, iemand zei iets met penalty's vanmiddag, anders was ik het vergeten![]()
Niet dat het veel uit zal halen hoor!
Voor de tweede keer gestrand bij de laatste 4quote:In de 61e minuut kwam Real op 3-1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Espen Berntsen. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel. Het gejuich van de Real-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Tommi Hoekstra door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 4-1.
Finale!quote:Lauge Rath-Friis wurmde zich in de 60e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2-0. Het gejuich van de RKDEO-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Zübeyir Özkal door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0.
Sorry One.quote:Edvin Hansson van Minnertsga liep in de 66e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis. Helaas zat er geen vervanger voor hem op de bank, zodat zijn team met een man minder door moest.
Hey het is nog niet afgelopen! :quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor de tweede keer gestrand bij de laatste 4
quote:Clemens Tode sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 71e minuut een hoekschop van Viktor Au¸ina netjes binnenknikte: 4-2.
Mwah, als het nou de 4-3 was... dit is nog steeds hopen op niks! Al zou het wel een ware cupmatch zijn als ik nu nog terugkom...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey hete is nog niet afgelopen! :
[..]
quote:In de 87e minuut scoorde RKDEO-speler Jędrek Sobowiec fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 4-0.
Ja zit wat in. Helaas volgend seizoen beter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, als het nou de 4-3 was... dit is nog steeds hopen op niks! Al zou het wel een ware cupmatch zijn als ik nu nog terugkom...
Thxquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Gijs_ het volgende:
2 terechte finalisten!![]()
Ach, met de 17 jarige trainees die ik pas heb aangeschaft was m'n team er dit jaar ook nog niet aan toe, volgend seizoen wellicht wel.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry One.![]()
Hoeveel + is een hersenschudding Ruudt?
Thanks, je blessure is +4..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Gijs_ het volgende:
2 terechte finalisten!![]()
Ach, met de 17 jarige trainees die ik pas heb aangeschaft was m'n team er dit jaar ook nog niet aan toe, volgend seizoen wellicht wel.
Ja ach, nog steeds geen ramp! Het seizoen is bijna ten einde en hij speelt alleen doordeweeks wat...quote:
Zou ik maar niet zo zeker van zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - United Black Panthers Geregeld
Ik heb alleen niet op bekerregels gelet, maar Foetre had me uitgedaagd dus ga er vanuit dat het goed is
mja hebben jullie wel eerlijk geloot?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou ik maar niet zo zeker van zijn!![]()
Suc6 iig!
Wel toevallig 2 van de organisatie in de finales
Ow kut helemaal vergeten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja hebben jullie wel eerlijk geloot?
thxquote:ohw ja finalisten feli en succes..
quote:en moge de tegenstanders van Outpost en Maniack maar winnen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - United Black Panthers Geregeld
Ik heb alleen niet op bekerregels gelet, maar Foetre had me uitgedaagd dus ga er vanuit dat het goed is
neuh, sta al vast op de tweede plaats. Maar met MOTS verneder ik de nummer 1 nog wel want dit zal wel piccenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry.Ik hoop dat je die mid niet nodig hebt zondag?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
neuh, sta al vast op de tweede plaats. Maar met MOTS verneder ik de nummer 1 nog wel want dit zal wel piccen
Aanvang 17.10quote:Panthers - Kristiansund (205758251)
Aanvang 17.10quote:RKDEO - Real (205753655)
Finale Uefa Fok!Cup:quote:United Black Panthers - Kristiansund 3 - 1
Volgende week de Fok!Supercup:quote:RKDEO - Real Club de Culo 2 - 1
Bij deze veroorzaak ik een WO door een andere wedstrijd te regelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
De finales zijn gespeeld. Winnaars gefeliciteerd.
Finale Champions Fok!Cup:
[..]
Finale Uefa Fok!Cup:
[..]
Volgende week de Fok!Supercup:
United Black Panthers - RKDEO
Ook deze wedstrijd zal op NEUTRAAL terrein gespeeld worden met BEKERREGELS.
beetje heel erg jammerlijk dit..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze veroorzaak ik een WO door een andere wedstrijd te regelen.
Sorry bij iedere andere tegenstander had ik geen probleem gehad.
Daarom zeg ik ook sorry.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
beetje heel erg jammerlijk dit..
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..quote:
Erover doorgaan heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..
Whooooooohoooooo Supercup!!!Maar had wel een goed voorbeeld van iemand van de organisatie verwachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
beetje heel erg jammerlijk dit..
ik mag daar toch wel mijn ongenoegen over uitten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Erover doorgaan heeft ook geen zin.
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?
ik laat het er maar bij, want die wedstrijd komt er toch niet.. maar als mede-organisator zijnde is dit natuurlijk niet een goed voorbeeld.. en dat is het laatste dat ik er nu over kwijt wil..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?
Belangstelling alomquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!! Ondanks de bittere nasmaak voor een mogelijke supercup![]()
Avatars komen spoedig tot zeer binnenkort... als daar belangstelling voor is!
Thx man! Ja natuurlijk wil ik die avatar. Daar hadden we al over gepmt van de week. Als je klaar was met alle ava's of je dan de mijne nog wilde aanpassen met mn voorgaande Fok!Cup overwinningen er bij. Er komt er nu all1 nog 1 bij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!! Ondanks de bittere nasmaak voor een mogelijke supercup![]()
Avatars komen spoedig tot zeer binnenkort... als daar belangstelling voor is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |