quote:De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Radomír Bařina de hele linkerverdediging uitkapte en alleen voor keeper Ogün Otluğ kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex.Benjamin van Luin sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 75e minuut een hoekschop van Jędrek Sobowiec netjes binnenknikte: 1-0.
ok das nog niet zo een probleem de meeste zijn daar op getraind.quote:
Fijn zo een keep.quote:De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Radomír Bařina de hele linkerverdediging uitkapte en alleen voor keeper Ogün Otluğ kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex.
quote:Benjamin van Luin sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 75e minuut een hoekschop van Jędrek Sobowiec netjes binnenknikte: 1-0
Lekker sarcastisch ja...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Ruudt het volgende:
Duidelijk sterker zijn en dan een tegengoal krijgen.
Je bent echt langzaam vandaag...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok das nog niet zo een probleem de meeste zijn daar op getraind.
Zowaar een berichtje in onze wedstrijd :
[..]
Fijn zo een keep.
[..]
quote:Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij Real in de 78e minuut een penalty toekende. Tom Jansson was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
simpel knippen en plakken zoals jij kan ik ook. Ik schrijf er no wat bij lampie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent echt langzaam vandaag...
quote:Yip Nieuwenhuis bracht DEO met 2-1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
Komt uit een goed nestquote:
Ja. Maar niet taktiekafhankelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus, had ik eindelijk een wedstrijd gevonden die ook met schutters speelde om te kijken of het tekstloze aan de tactiek lag, is het jullie reeds gelukt wat tekst op het scherm te krijgen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus, had ik eindelijk een wedstrijd gevonden die ook met schutters speelde om te kijken of het tekstloze aan de tactiek lag, is het jullie reeds gelukt wat tekst op het scherm te krijgen.
Nu welquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar niet taktiekafhankelijk...
toch?quote:Prachtig samenspel door Real leidde er toe dat Radomír Bařina in de 81e minuut in een goede schietpositie kwam, maar Ogün Otluğ verrichtte een geweldige redding op de lage, harde poeier.
Weet ik, ik zei toch ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yip. Maar dat was nadat ik mijn reactie typte...
i.p.v.quote:nu wel
quote:wel
quote:DEO-speler Benjamin van Luin kreeg na 83 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Vraag dat maar aan de rest van de organisatie. Als ik win speel ik iig niet tegen jou. Als t moet veroorzaak ik wel een WO oid.quote:
Dus ik heb de supercup bij deze al binnen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de rest van de organisatie. Als ik win speel ik iig niet tegen jou. Als t moet veroorzaak ik wel een WO oid.
Als jij dat zo wil zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Dus ik heb de supercup bij deze al binnen?
Bij de jeugd doe je er anders niet moeilijk over.
Thxquote:
Thxquote:
Nee een WO veroorzaken dan heb ik 6 gratis punten.En ehhh who cares?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij dat zo wil zien.
Ja gek he moet ik in mn eentje een andere competitie gaan zoeken dan?
Snap je nou nog niet dat ik je nooit meer moet of mag?
[..]
Thx![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar een supercup zou gaan tussen beide winnaars.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mis ik iets of is de winner van de fok cup niet foetre?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand de stats en hatstats posten van ons potje.
Feli Outpost en foetre.
HatStats heb ik helaas niet voor je.quote:Rating details
RKDEO Real Club de Culo
Middenveld zwak (zeer hoog) goed (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog) slecht (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog) zwak (laag)
Linkerverdediging formidabel (heel laag) slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag) slecht (zeer hoog)
Centrale aanval matig (zeer hoog) matig (hoog)
Linkeraanval slecht (heel laag) zwak (heel laag)
Indirecte vrije trappen
Verdediging goed (heel laag) goed (heel laag)
Aanval goed (heel laag) goed (hoog)
Teammotivatie (Verborgen) (Verborgen)
Tactiek normaal afstandsschoten
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) slecht
Feli Outpost en foetre.
edit:hmm....hoe krijg ik dit beter hierboven?quote:RKDEO Real Club de Culo
Middenveld zwak (zeer hoog) goed (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog) slecht (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog) zwak (laag)
Linkerverdediging formidabel (heel laag) slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag) slecht (zeer hoog)
Centrale aanval matig (zeer hoog) matig (hoog)
Linkeraanval slecht (heel laag) zwak (heel laag)
GardierStats 199
HTitaVal 175.8
PStats 19.4
LoddarStats 11.53
AH-poeng 190
Verdediging: 103
Middenveld: 48
Aanval: 39 155
Verdediging: 36
Middenveld: 75
Aanval: 44
HatStats (short)
HatStats (detailed) 190
Verdediging: 103
Middenveld: 48
Aanval: 39 155
Verdediging: 36
Middenveld: 75
Aanval: 44
Vnukstats 5.8
Verdediging: 8+ 10+ 9!
Middenveld: 4*
Aanval: 3- 5* 3! 5.41
Verdediging: 3- 4- 3*
Middenveld: 7!
Aanval: 3* 5+ 4!
Indirecte vrije trappen
Verdediging goed (heel laag) goed (heel laag)
Aanval goed (heel laag) goed (hoog)
Teammotivatie (Verborgen) (Verborgen)
Tactiek normaal afstandsschoten
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) slecht
190 vs 155quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
HatStats heb ik helaas niet voor je.
Sinds wanneer ga jij daar over?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef foetre het volgende:
Anders een Supercup tegen de nummer2 van de uefacup?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de rest van de organisatie. Als ik win speel ik iig niet tegen jou. Als t moet veroorzaak ik wel een WO oid.
Ja ik snap al wat er bedoeld werd., heb mn post al geedit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Maar een supercup zou gaan tussen beide winnaars.
Door het in [code] tags te zetten en dan veel met spaties te werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
edit:hmm....hoe krijg ik dit beter hierboven?
Daarom stond dat vraagteken er ook.En het was bedoeld voor de rest van fokhattrickquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij daar over?
[..]
Ik had het al gezien ja. Maar ik ga mijn reactie niet meer editten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja ik snap al wat er bedoeld werd., heb mn post al geedit.
Feli Outpost en foetre.
Weliswaar niet in de laatste 5 minuten, maar in de laatste 15 minuten, scheelt maar een 1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thx man!![]()
Het was een saaie pot met een heeeeel erg spannend einde!
Misschien kunnen we op zijn minst Outpost vragen jouw reactie als quote te editen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ja. Maar ik ga mijn reactie niet meer editten.
Dat zal die met alle plezier doen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kunnen we op zijn minst Outpost vragen jouw reactie als quote te editen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |