En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.quote:
quote:
Ik moet nixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die een topic volspammen en aan het einde schrijven: vol
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet nix![]()
Maar ik zal er aan proberen te denken...
poepen moet ook hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...
quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja precies
Heb je ook zo'n hekel aan die gasten
maar voordat dat gebeurt eerst levend scalperenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |