En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.quote:
quote:
Ik moet nixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die een topic volspammen en aan het einde schrijven: vol
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet nix![]()
Maar ik zal er aan proberen te denken...
poepen moet ook hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...
quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja precies
Heb je ook zo'n hekel aan die gasten
maar voordat dat gebeurt eerst levend scalperenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
hier niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef jampot het volgende:
Hattrick is down hier...
Doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie trouwens nu net dat m'n tegenstander voor zondag (begonnen maart 2005) afgelopen week speciaal voor deze dubbele ontmoeting Algemeen (vorm) getraind heeft, 5 basisspelers in uitstekende vormWat een kneus, bang dat 'ie anders niet van mijn ruim 2 jaar jongere team kan winnen?
![]()
Ik krijg bijna de neiging om 'm met een MOTS een hartverzakking te bezorgen (en het kampioenschap te beslissen in het voordeel van de huidig nr1)
Hmm.., ik vergooi er wel de rest van m'n eigen seizoen (kans op p2) mee en met een 'Normal' maak ik goede kans om 2 keer een resultaat neer te zetten.. Ik zit nog wat te twijfelen (ws. tot zondagavond 19:45u ofzo...)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
Volledig mee eensch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
quote:
Overigens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Overigens:Ah, van harte daarmee RealBizkit666 !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb trouwens nog even gevraagd op het forum naar die TS-hit dinges. Hier zijn nog verschillende meningen over, maar de meeste denken een percentage. Ook zou de hit verschillen per populariteit.
Maar meestal wordt inderdaad 5% als leidraad genomen.
Ik heb aanstoot gegeven tot onderzoekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
Zeker een broekiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef The_Hives het volgende:
Wat een broekie
Toch gefeliciteerd Limpie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Happel het volgende:
17 jarige met goed vleugelspel goed passen verkocht voor ¤527.250![]()
Kon er zelfs niks mee.
24u na het einde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:11 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik de training zien na de wedstrijd of moet ik tot morgen wachten?
Ik sta -93k(tussen haakjes) en kan geen bod van 100k doenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Rik Jongbloed, 16j, huidig zwak Vleugelspel, potentieel zwak Passen
Yohan van Wijk, 16j, huidig slecht Vleugelspel, potentieel matig Positiespel![]()
Sidney Custers, 16j72d, huidig slecht Scoren, potentieel redelijk Vleugelspel
Nouja, 't is beter dan niks... Overigens, wat is dat gastje lelijk... Wat een punthoofd: [49961446] (jeugdspeler)![]()
Oja, en doe eens massaal bieden op András Pesti (64463173), hij staat nu voor nul op de lijst
Last but not least... WOEIERDEWOEIERDEWOEIIIII!!!!!!!! Ik ga naar Pakistan komende week. 79 actieve deelnemers en degene die afgelopen donderdag begonnen is, accepteert mijn uitdaging
Fuck die bezoekers, mooi vlaggetje erbij
En die gaat nog lekker in loon stijgen...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:20 schreef Angelob het volgende:
Eerste aankoop binnen:
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam
(sinds 15-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 128 870
Loon: 45 230 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: mythisch Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
3,3 mil
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die gaat nog lekker in loon stijgen...![]()
Het dubbele ongeveer...
Geen dokters, omdat ik dacht: 5 weken, primaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel dokters je hebt. Maar er zijn ook tools voor om dat te berekenen.
Je moet de +5 niet als weken zien, maar als hoogte van de blessure.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen dokters, omdat ik dacht: 5 weken, prima
Chill! ik wacht nog steeds op mijn Dominicaanse vlaggetje en heb natuurlijk nog UAE tegoed in week 16.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Last but not least... WOEIERDEWOEIERDEWOEIIIII!!!!!!!! Ik ga naar Pakistan komende week. 79 actieve deelnemers en degene die afgelopen donderdag begonnen is, accepteert mijn uitdaging
Fuck die bezoekers, mooi vlaggetje erbij
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Geurt van Westerloo heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is redelijk in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Matig allround op zn 15equote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Wilco Gerritse heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
Geven we hem een contract, baas?
mazzelaar.. ik had alleen maar zwakke broeders.. dus niks aangenomen..quote:
Is een paar levers passen daarbij zo verschrikkelijk duur?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Angelob het volgende:
Tweede aankoop binnen:
Salvador Mitjans (173081918)
22 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 30-04-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam
(sinds 15-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 33 880
Loon: 24 564 ¤ (20 470 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: Geblesseerd 2 we(e)k(en)
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos
3,7 mil.. Is alleen nog 2 weekjes geblesseerd, maar heb m nu ook nog niet direct nodig.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is een paar levers passen daarbij zo verschrikkelijk duur?
4,2milquote:Axel Andersson (128701764)
25 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2009
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Deportivo de La Coruna
(sinds 12-03-2009 (7/38), 3d)
Total Skill Index (TSI): 75 350
Loon: 18 108 (15 090 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 12/20 wonderbaarlijk
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 4/20 zwak
Dat blijkt ja.. Zelf de hele dag aan het klussen geweest (behangen, rolgordijnen ophangen, stevig vastgelijmde vloerbedekking eruit slopen, trapleuning gefixed, etc.). (Helaas) niet m'n eigen huisje, desalwelteplus even een dag me uit de naad gewerkt.quote:
Hmm.., dat is wel vaag ja.. Wat voor (aantallen) personeel heb je in dienst?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:37 schreef The_Hives het volgende:
Ik speel tegen een botje, maar ik heb eerder ook al van een bot verloren. Zag net trouwens dat mijn sponsoren woedend zijn, maar ik snap niet waarom want heb 3 wedstrijden op rij verloren gewonnen.....
Kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, met 3 overwinningen zouden ze gewoon blij moeten zijn... Van de andere soorten ook nergens meer dan 10 naar ik aanneem/hoop?
hebben ze VIP lounges? of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt. 4 trainers omdat met weinig geld meer trainers te weinig toegevoegde waarde heeft. Paar fysio's en dokters. Thats it.
geen idee eigenlijk. Heb gewoon mijn stadion nog die ik in het begin gekregen hebt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Re het volgende:
[..]
hebben ze VIP lounges? of maakt dat niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |