Ik denk het wel, passen is voor iedere positie van toegevoegde waarde volgens mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb nu twee spelers op de transferlijst en wil een wonderbaarlijke vleugelspeler terugkopen. Levert passen (redelijk/goed) nog wat op qua aanvalsratings?
Nog maar een keer.
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb nu twee spelers op de transferlijst en wil een wonderbaarlijke vleugelspeler terugkopen. Levert passen (redelijk/goed) nog wat op qua aanvalsratings?
Nog maar een keer.
Dat van die virtuele spelers in HO moet ik maar eens uitdokteren, wist niet dat het konquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.
Probeer het anders in HO! uit. Verzin gewoon virtuele spelers met de stats die je in gedachten hebt, en kijk wat het resultaat is.
Ik wist ook niet dat dat konquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.
Probeer het anders in HO! uit. Verzin gewoon virtuele spelers met de stats die je in gedachten hebt, en kijk wat het resultaat is.
Ik zit er nog in. Mijn tegenstander haalde in zn laatste bekerwedstrijd 270 hatstats, en wedstrijden daarvoor 220. In de competitie haalt hij 300+ hatstats. Dus wordt een zware dobber, maar das niet gek als 6de klasser tegen een 2de klasser.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef jampot het volgende:
Morgen weer een bekerronde. Nog fokkers die erin zitten?
Ik heb vrij weinig kans, ga denk ik mn trades een kans geven :p
Wat is jouw team dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef jampot het volgende:
Morgen weer een bekerronde. Nog fokkers die erin zitten?
Ik heb vrij weinig kans, ga denk ik mn trades een kans geven :p
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat van die virtuele spelers in HO moet ik maar eens uitdokteren, wist niet dat het kon![]()
Ik heb echt véél pech op de TL vandaag
Gewoon via de transferscout. En dan op "voeg speler toe" klikken (het onderste knopje). Nadat je de stats heb ingevuld natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dat kon. Zal het eens proberen.
Ik heb het gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon via de transferscout. En dan op "voeg speler toe" klikken (het onderste knopje). Nadat je de stats heb ingevuld natuurlijk.
Kijk wat er gebeurd als je een nieuwe keeper koopt of zo. Daar was je over bezig. Bekijk spelers op de TL en zet die in je team om te kijken wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden
Hoe zal ik nu eens gaan versterken....hmmmz....tips?
Check, PM is ontvangen. Ik probeer 'm voor het eind van de week te beantwoorden, maar ben op het moment nogal druk..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is diepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Welkom en succes morgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef jampot het volgende:
Underdogs United.
Speel in de V, speel tegen een ander V team.
Maar helaas heb je daar niets aan...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
bijna 1 miljoen gulden op mijn bankrekening
nou enquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar helaas heb je daar niets aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |