Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef NelisZ het volgende:
De TT's worden er ook niet echt beter op...
of we noemen jou gewoon 'slechte TT verzinner'quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.
Dan promoveren we je wel tot "nieuwe TT verzinner".
Ik ben al designer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of we noemen jou gewoon 'slechte TT verzinner'
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 55 000 ¤ gekregen, omdat Sipko Boender (202301648), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 750 000 ¤.
Iemand die daar een touw aan vast kan knopenquote:16:29 Welkom Outpost76
16:44 Kompensācija par spēlētāju no jaunie¨u komandas
Compensatie voor speler jeugd nog watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ontvangen voor een oud jeugd keep met matig of zwak keepen toen der tijd.
Edit :
Wel raar dat hattrick me dat boven in mn scherm zo vermeld :
[..]
Iemand die daar een touw aan vast kan knopen
Het lijkt me vooral lastig om na elk slotje de TT weer te moeten veranderen aangezien het niet meer het nieuwe topic isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.
Dan promoveren we je wel tot "nieuwe TT verzinner".
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het land waar de speler gespeeld heeft, dat bepaald de taal waarin die tekst wordt weergegeven. Waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ontvangen voor een oud jeugd keep met matig of zwak keepen toen der tijd.
Edit :
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zie dat jij voor Utrecht bent Scud, kom je daar ook vandaan?
Balijelaan representquote:
Mijn 30 jarig uitstekend keepquote:Samuel Eisenhart
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from disastrous to wretched.
Ik ben er pas 7 jaar wegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Balijelaan represent
maar ik woon er pas 1,5 jaar
Die krijgt nog genoeg topics om met zijn naam als TT te hebben voordat die helemaal beter is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Had dan op z'n minst Den Bieman even een naam-topic gegund ter ere van z'n razendsnelle herstel...
Deze..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die krijgt nog genoeg topics om met zijn naam als TT te hebben voordat die helemaal beter is.
..gemist? Of denk je dat er tussen vandaag en zaterdag/zondag nog 2-3 topics door heen gejaagd worden? Want dan is 'ie als het goed is al weer van pleister naar helemaal gezondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()