Ik sta gedeeld eerste, mijn tegenstander in ik wonnen beide het eerste duel met 5-0.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier ook.Hoop op een vol stadion.Ik als nmmr 2 moet tegen nummer 1
Ik hoop dat hij redelijk verdedigen heeft al. Dat is wat ik namelijk train. Anders ga ik even kijken wat ik doen met de training in de jeugd...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zijn de pulls waar ik eigenlijk ook naar op zoek ben. Liefst iets meer PM en misschien nog een specialiteit, maar ook met een 17j0d redelijk PM, goed Passen ben ik meer dan tevreden
Moet tegen een bot die vorige week 57 hatstats haaldequote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef Re het volgende:
spannende wedstrijd vanavond, win ik hem dan veilig dit seizoen...maar ik ga niet MOTSen
* me = ditquote:Ranglijst: 36 004
Krijg ik als ik mijn youth training wil bekijken???quote:
An unhandled error in the application has occurred, please try again later. The error has been logged.
een bot is niet automatisch een walk-over. Maar dat was al niet zo bij mijn oude team, dus weet niet over hoe lang geleden jij het hebtquote:is een botje geen automatische 5-0 meer
en 5-0 is alleen als je tegenstander niet genoeg spelers op kan stellenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:40 schreef The_Hives het volgende:
is een botje geen automatische 5-0 meer
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al ergens tijd gevonden om t interview in te vullen rpp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |