oh kut!quote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het topic nog voor geopend verklaren..
Welkom en je laat je door ons onderwijzen!quote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik zal me even voorstellen.
Vandaag zat ik de stats van Piles door te kijken en zag ik dit. Het leek me wel leuk en nu heb ik een account aangemaakt. Geen idee nog precies hoe het werkt, maar wil wel eens gaan proberen om het te spelen of iets.
Zelf heet ik Paula, 17 jaar, stageloopster nog 2 dagen en daarna ga ik weer verder met mijn studie, ICT Beheerder.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dankje en dat zal wel goed komen toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Welkom en je laat je door ons onderwijzen!
Een meid...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Vandaag zat ik de stats van Piles door te kijken en zag ik dit. Het leek me wel leuk en nu heb ik een account aangemaakt. Geen idee nog precies hoe het werkt, maar wil wel eens gaan proberen om het te spelen of iets.
Zelf heet ik Paula, 17 jaar, stageloopster nog 2 dagen en daarna ga ik weer verder met mijn studie, ICT Beheerder.
Welkom welkom! Voor vragen en andere weetjes kan je uiteraard hier terecht.quote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
Dan hoef ik Denise van Angelo niet meer lastig te vallen...![]()
Nee serieus: Heb je al een team aangevraagd?
Ja, een meisje. Heel bijzonder hier zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
Dit staat er bij mijn profiel, dus ik denk van wel..quote:Wachtlijst
Normaal gesproken zul je binnen een week een team krijgen. Als er in jouw league veel mensen op de wachtlijst staan om een team te krijgen kan het een paar dagen langer duren. De GameMasters kunnen dit niet sneller laten verlopen of je een exacte datum geven, dus neem hierover a.u.b. geen contact met hen op.
Wanneer het jouw beurt is om een team te krijgen, ontvang je daarover een e-mail met de informatie die je nodig hebt.
Dat wou ik zeggenquote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
nu kunnen we hier met een gerust hart verder
Je doet net alsof je me niet serieus neemt!quote:
met ons erbij welquote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje en dat zal wel goed komen toch?
lastig vallenquote:foto Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
en ik maar denken dat mn 22 goals scorende spits 2 seizoenen terug goed bezig was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef pekel het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnw
29 goals, niet verkeerd.
De eerste hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, een meisje. Heel bijzonder hier zeker?![]()
[..]
Dan heb je wel aangevraagd, maar nog niet gekregen. Waarschijnlijk zul je morgen een team krijgen. Wel even je teamnaam hier zetten en eventueel aanmelden bij de activiteiten.quote:Dit staat er bij mijn profiel, dus ik denk van wel..
De eerstequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste hier.
[..]
Dan heb je wel aangevraagd, maar nog niet gekregen. Waarschijnlijk zul je morgen een team krijgen. Wel even je teamnaam hier zetten en eventueel aanmelden bij de activiteiten.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom! Voor vragen en andere weetjes kan je uiteraard hier terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop