En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.quote:
quote:
Ik moet nixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die een topic volspammen en aan het einde schrijven: vol
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet nix![]()
Maar ik zal er aan proberen te denken...
poepen moet ook hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...
quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja precies
Heb je ook zo'n hekel aan die gasten
maar voordat dat gebeurt eerst levend scalperenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
hier niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef jampot het volgende:
Hattrick is down hier...
Doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie trouwens nu net dat m'n tegenstander voor zondag (begonnen maart 2005) afgelopen week speciaal voor deze dubbele ontmoeting Algemeen (vorm) getraind heeft, 5 basisspelers in uitstekende vormWat een kneus, bang dat 'ie anders niet van mijn ruim 2 jaar jongere team kan winnen?
![]()
Ik krijg bijna de neiging om 'm met een MOTS een hartverzakking te bezorgen (en het kampioenschap te beslissen in het voordeel van de huidig nr1)
Hmm.., ik vergooi er wel de rest van m'n eigen seizoen (kans op p2) mee en met een 'Normal' maak ik goede kans om 2 keer een resultaat neer te zetten.. Ik zit nog wat te twijfelen (ws. tot zondagavond 19:45u ofzo...)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
Volledig mee eensch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
quote:
Overigens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Overigens:Ah, van harte daarmee RealBizkit666 !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb trouwens nog even gevraagd op het forum naar die TS-hit dinges. Hier zijn nog verschillende meningen over, maar de meeste denken een percentage. Ook zou de hit verschillen per populariteit.
Maar meestal wordt inderdaad 5% als leidraad genomen.
Ik heb aanstoot gegeven tot onderzoekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
Zeker een broekiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef The_Hives het volgende:
Wat een broekie
Toch gefeliciteerd Limpie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Happel het volgende:
17 jarige met goed vleugelspel goed passen verkocht voor ¤527.250![]()
Kon er zelfs niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |