Wanneer?? Heeeleeemaaal niks van gemerkt...quote:
quote:Ab van Rooijen (70071948)
15 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Speler kan pas gepromoveerd worden over 140 dagen.
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 29-11-2009 13:19 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ab van Rooijen heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Doei.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want
[..]
Is dat dan echt zo stom om te vragen?![]()
Je zou maar een plekkie over hebben en t bv leuk vinden om een trainie van een fed genoot op te trainen. Maar goed t blijkt dat de fed gewoon kansloos is de laatste tijd als men zelfs dat soort dingen niet meer begrijpt.
Doei Fed![]()
Zoeen heb ik ook gescout vandaag, alleen is die niet krachting, maar wel selchts 15j en 24dquote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb deze aangenomen. Hopen dat hij nog wat bijstats heeft.
[..]
Wel een leukere leeftijd die van jouw, heb je meer tijd om alles tot het maximum te kunnen trainen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zoeen heb ik ook gescout vandaag, alleen is die niet krachting, maar wel selchts 15j en 24d
Nu hopen dat tie een hoge potentie in positie heeft, of wat leuke bijstats om te trainen...
Inderdaad, ik ben ook wel blij mee, ook omdat hij prima in mijn trainingsplan pastquote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel een leukere leeftijd die van jouw, heb je meer tijd om alles tot het maximum te kunnen trainen.
quote:Steef Reyskens (69814353)
15 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2009
Speler kan pas gepromoveerd worden over 128 dagen.
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 29-11-2009 10:22 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: zwak (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Steef Reyskens.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 29 november 2009 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doei.
En oh ja. Op VBL reageerde men precies hetzelfde op de vraag om die speler op te trainen als hier. Waarom val je ze daar dan ook niet zo aan.
Er staat toch echt dat de fed kansloos is als deze niet in ziet dat het leuk is om een speler van een fedgenoot op te trainen. Helaas leef je daar in een illusie dat ELKE speler van een fedgenoot leuk moet zijn om opgetraind te worden. Dat idee is kansloos.quote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Net alsof dat er wat mee te maken had.
Maar goed zeker de spoiler niet gelezen.
Als kansloze fed moet je het ergens over hebben. Antwoorden geven op vragen kunnen we blijkbaar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |