Ik zat idd op jou te wachtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
En niemand heeft zeker zin een nieuwe te openen... het is hier in eens zo verdacht stil![]()
Dan was waarschijnlijk je competitie nog niet compleet al die weken? Want dan wordt pas het wedstrijdschema gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
Ik begrijp niet van de jeugdcompetitiesIk heb me al een paar weken geleden ingeschreven maar ik word maar niet ingedeeld bij de wedstrijden
Dus vandaag maar weer uitgeschreven en geprobeerd bij een nieuwe, daar kom ik niet eens in de tabel te staan
Gewoon een competitie nemen waar maar meer 1 plaats is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
Ik begrijp niet van de jeugdcompetitiesIk heb me al een paar weken geleden ingeschreven maar ik word maar niet ingedeeld bij de wedstrijden
Dus vandaag maar weer uitgeschreven en geprobeerd bij een nieuwe, daar kom ik niet eens in de tabel te staan
OK. Eerstgenoemden zetten de competitie op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Groep 2:
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
Groep 3:
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Groep 4:
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Airedale1002 met Airedales Light
En anders vertelde GotC me gisteren dat ze ook een jeugdopleiding wil gaan startenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al wil ik wel zeker weten of pekel en Airedale1002 er nog steeds mee door willen gaan.
Er was nog een 17e team, maar ik weet niet meer van wie...
Dat maakt mij niet uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK. Eerstgenoemden zetten de competitie op?
Altijd leuk ja.quote:En er zijn misschien nog wel meer mensen die mee willen doen, een eventuele vijfde groep mag ook nog
Ja, ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit.
[..]
Altijd leuk ja.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al wil ik wel zeker weten of pekel en Airedale1002 er nog steeds mee door willen gaan.
Er was nog een 17e team, maar ik weet niet meer van wie...
Misschien wel ff handig om per poule iemand aan te wijzen om de competities op te zetten. Inclusief speeldag en tijdstip, wel zo leukquote:
Prima.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien wel ff handig om per poule iemand aan te wijzen om de competities op te zetten. Inclusief speeldag en tijdstip, wel zo leuk
Yeahquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En anders vertelde GotC me gisteren dat ze ook een jeugdopleiding wil gaan starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |