Ja ik zie t ook netquote:
*Meldtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Wat is dat met die Fok! hattrickers. je bent de 3e al waar ik van weet dat ie geen koffie drinkt.
Eigenlijk dien je helemaal niets anders te doen he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar.... ik moet koffie drinken
Ja en niets nuttigs doen op je werk enz enz enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar.... ik moet koffie drinken
Tja das matig maar wel belangrijk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eigenlijk dien je helemaal niets anders te doen he?![]()
Ik moet maar weer een tentamen maken vanmiddag. Ben in totaal al een dikke week aan het studeren met dit weer![]()
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?quote:OT: Mijn spelers moeten morgen echt collectief stijgen in vorm, anders wordt het nog lastig zondag.
Het moet me niet ten koste gaan van andere dingen. Geen trainingsverlies dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja das matig maar wel belangrijk!![]()
![]()
Hopen dat dit niet t laatste lekkere weer is dit jaar.![]()
[..]
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..
Ik mag ook hopen van niet nee, moet ook nog tweemaal op vakantie, dan wil ik gaarne niet weggeregend worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Komende week deze promoveren? Ik hoop dat hij al op redelijk zit qua vleugel.quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 67 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 21-06-2009 ****** (Vleugelspeler)
quote:Geurt van Westerloo
17 jaar en 75 dagen [Krachtig]
Verdedigen: 4/8 zwak (max. zwak)
Vleugelspel: 6/? redelijk (max. onbekend)
Passen: 3/? slecht (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 12-06-2009 *** (Aanvaller)
Die laatste is natuurlijk de grote onbekende maar heeft wel de minste dagen boven de 17.quote:Rombout Hanemaaijer
17 jaar en 5 dagen
Verdedigen: onbekend
Vleugelspel: 4/? zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend
Laatste wedstrijd: 10-05-2009 ***+ (Aanvaller)
Koffie op je meet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 4e al......![]()
Nou ja t scheelt op de meet een berg koffie.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het moet me niet ten koste gaan van andere dingen. Geen trainingsverlies dus.
70 is ook voor de VII hoog hoor imo.quote:Ik ben weer bezig met een queste om de nul te houden, en ben al weer goed op weg met 32-0.
Maar vorige week daalden ineens beide spitsen in vorm, als ze dat gaan doorzetten wordt het lastig tegen een def trainer met een (voor de VIII begrippen) redelijke goede verdediging rond de 70 hatstats. Op middenveld pak ik hem makkelijk uiteraard, maar als die ook nog eens in vorm zouden komen haal ik daar zo 75 hatstats gok ik.
Ah is dat t ik vroeg me al af wie er zo hard aan t bleren was hiero.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..
Jij gaat gedwongen op vakantie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen van niet nee, moet ook nog tweemaal op vakantie, dan wil ik gaarne niet weggeregend worden.
Nou dan is het toch ook hoog voor de VIII?quote:
Ja, Peer pressure enzo.quote:Jij gaat gedwongen op vakantie?
Ik heb m op diverse plaatsen getest maar volgens mij is t niet veel. iig niet hoger dan matig denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sowieso niet die laatste, daar weet je helemaal niks van en aan zn prestaties te zien kan die niet echt veel. Ik weet niet in hoeverre je hem nog verder getest hebt. De eerste en de tweede valt allebei wat voor te zeggen, hoe zekerder je ervan bent dat de eerste al redelijk/redelijk is, hoe eerder ik die zou promoveren.
Ik kreeg de indruk dat je dacht dat t misschien voor hogere div's niet hoog was. Vandaar.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nou dan is het toch ook hoog voor de VIII?![]()
Ga je gedwongen peren drukken?quote:Ja, Peer pressure enzo.
koffie drinken nadat je gebbqt hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk na t eten voor de liefhebbers!![]()
Ik neig dan toch naar die eerste. Ik denk dat die derde het wellicht helemaal niet waard is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m op diverse plaatsen getest maar volgens mij is t niet veel. iig niet hoger dan matig denk ik.
Die 2e heb ik amper opgesteld aangezien ie al op redelijk zat en de scout zei dat ie dat kon halen voor hij bij t 1e zou komen. Later kwam hattrick met dat systeem waarmee ik dus kon zien dat hij misschien wel meer vleugel had kunnen hebben dan redelijk als ik m training had gegeven.
De 1e haalt al weken 6 sterren als vleugelspeler terwijl ik vol vleugel aanval train.![]()
Ik zette het express nog tussen haakjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je dacht dat t misschien voor hogere div's niet hoog was. Vandaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |