die zal echt niet in dit topic komen hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Straks krijg je een pm van 1 of ander chikkie. Blijkt ze ook op Fok! te komen en heeft haar foto gezien.
Ze had waarschijnlijk dr tril ei nog in r muts zitten die ze harder en zachter kan laten gaan. Vandaar dat ze zo nu en dan op r lip aan t bijten was.
staat de pik van omhoog?quote:
zou tof zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Straks krijg je een pm van 1 of ander chikkie. Blijkt ze ook op Fok! te komen en heeft haar foto gezien.
Ze had waarschijnlijk dr tril ei nog in r muts zitten die ze harder en zachter kan laten gaan. Vandaar dat ze zo nu en dan op r lip aan t bijten was.
quote:
quote:zou tof zijn
Ja kan t me voorstellen. Waarschijnlijk keek ze daarom ook omlaagquote:Overigens was het nog lastig zat om stiekem een foto te nemen. Die telefoon kan niet uitzoomen, dus moest echt te opvallend een foto maken. Was al bang dat ik in de volle metro aangevallen zou worden
Of de vraag of ik ook een nummer bij de foto wilde
quote:
Oja, jij bent natuurlijk NOG ouder dan ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]was aangezien ik nu oud genoeg ben dat ik niet meer hoor te puberen. En niet meer op school zit met allemaal van die tiener sletjes.
noteer ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Details, details. Dat soort mag je voor je houden.
![]()
Ik hoef er niet op in te gaan!quote:[..]
en je dinnetje dan?
![]()
hm.. dat zou kunnen. Gelukkig kan je nog wel altijd het geluid van de camera uitzettenquote:[..]
Ja kan t me voorstellen. Waarschijnlijk keek ze daarom ook omlaag
Ook als je het aan laat staan zal zij dat niet gehoord hebben op dat moment.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
hm.. dat zou kunnen. Gelukkig kan je nog wel altijd het geluid van de camera uitzetten
hoezo niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook als je het aan laat staan zal zij dat niet gehoord hebben op dat moment.
en jij bent al zo'n ouwe lulquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk NOG ouder dan ik
komt dat dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, zo voel ik me momenteel helemaal...
serieus?? nu al midlife crisis?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja erg he! nouja nog ff en ik kan aan mn 3e pubertijd beginnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk NOG ouder dan ik
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeps das nie best. Zeker niet als je de helft nog niet eens gehaald hebt. (qua leeftijd dan.)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de rug van iemand die 60 jaar stratenmaker is geweest volgens mij
Ik heb geen badquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeps das nie best. Zeker niet als je de helft nog niet eens gehaald hebt. (qua leeftijd dan.)
Sterkte.
ps. Veel hete baden en massages helpt.
Dan zou je een paar keer per week naar een zwembad oid kunnen gaan.quote:
Klopt al zijn ze beide lekker is is die van de fisio waarschijnlijk beter.quote:En massages van de fysio zijn toch anders dan de massages van mn, daar ben ik wel al achter gekomen
De fysio is een leuke meid, maar tijdens haar massages heb ik het gevoel dat ik door het dak vlieg. En d'r zit geen happy ending bij inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou je een paar keer per week naar een zwembad oid kunnen gaan.
[..]
Klopt al zijn ze beide lekker is is die van de fisio waarschijnlijk beter.
Dat doet ze beide niet voor nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De fysio is een leuke meid, maar tijdens haar massages heb ik het gevoel dat ik door het dak vlieg. En d'r zit geen happy ending bij in
kutwijf.. gelijk dumpenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De fysio is een leuke meid, maar tijdens haar massages heb ik het gevoel dat ik door het dak vlieg. En d'r zit geen happy ending bij in
Echt wel! Ik zit al bijna 9 jaar computernerd te spelen bij Defensiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kutwijf.. gelijk dumpen
maar serieus. Echt klote is dat. Terwijl je op zich niet echt zwaar fysiek werk gedaan hebt toch?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt wel! Ik zit al bijna 9 jaar computernerd te spelen bij DefensieTelkens opstaan om koffie te gaan halen enzo....moet niet veel gekker worden!
Jep, alles staat zoals het hoort te staan. Maar misschien is dat het probleem juist wel. Standaard dingen hebben nooit bewezen goed voor me te zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je wel je stoel enzo allemaal arbo-dinges neergezet?
Bij mij heeft dat toch geen nut, daarvoor moet je namelijk een normale rug hebben
mja.. sterkte dan maarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jep, alles staat zoals het hoort te staan. Maar misschien is dat het probleem juist wel. Standaard dingen hebben nooit bewezen goed voor me te zijn
das niet best..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb de rug van iemand die 60 jaar stratenmaker is geweest volgens mij
ze is niet Thais?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven die een stoel ergonomisch kunnen maken dat hij ook voor iemand zoals nico, jij en moi geschikt zijn. Arbo verantwoordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jep, alles staat zoals het hoort te staan. Maar misschien is dat het probleem juist wel. Standaard dingen hebben nooit bewezen goed voor me te zijn
wat heb ik er nou aan als je niet weet wat dat bedrijf is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven die een stoel ergonomisch kunnen maken dat hij ook voor iemand zoals nico, jij en moi geschikt zijn. Arbo verantwoord
Al weet ik niet meer hoe dat bedrijf heet en t kost best wat. Maar als jij bv in de ziektewet eindigt kost je ook een berg voor je werkgever. Misschien dat dat wat is?
Hier kan je ze testen op je werkplek. Als is dit niet het bedrijf wat ik bedoel.
Je kan toch ook zelf zoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat heb ik er nou aan als je niet weet wat dat bedrijf is?
ik ben ook druk aan het werk hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf zoeken
Ik ben ff druk bezig en moet zo weg
Ik merk hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben ook druk aan het werk hoor
jij toch ook niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik merk het
Je hoeft er nu toch ook niet naar te zoeken of wel?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij toch ook niet?
Dan hoor ik het wel als je tijd hebt
in principe niet, ik ben al zo gewend aan dat gedoe aan m'n rug, dat het geen problemen meer oplevert.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb t niet meer nodig maar jij blijkbaar wel.
Precies t zelfde hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in principe niet, ik ben al zo gewend aan dat gedoe aan m'n rug, dat het geen problemen meer oplevert.
Zelfs dat ben ik niet meerquote:Maar geïnteresseerd ben ik altijd
nicequote:Op zondag 21 juni 2009 15:31 schreef Outpost76 het volgende:
Nog een slobbelen foto :
[ link | afbeelding ]
een apart topicquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 5 en dan mag ook hier een nieuw topic voor gemaakt worden
dat is waar.. jij bent toch een beetje speciaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je anders met mij als topic opener dan is t altijd apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |