En hij schiet ze erin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3-2 na verlenging![]()
7e ronde beker here we come
Grumpey een eenvoudige 0-8
MrMoon enigszins ongelukkig 1-3 verloren (had misschien wel meer in gezeten..)
blatendeaap had de pech dat z'n keeper er afgetrapt werd, waardoor hij geen verdediging meer had, 2-5
En ScudRaket tot slot stevent af op strafschoppen..
Gefelie winnaars!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3-2 na verlenging![]()
7e ronde beker here we come
Grumpey een eenvoudige 0-8
MrMoon enigszins ongelukkig 1-3 verloren (had misschien wel meer in gezeten..)
blatendeaap had de pech dat z'n keeper er afgetrapt werd, waardoor hij geen verdediging meer had, 2-5
En ScudRaket tot slot stevent af op strafschoppen..
Zaterdagmiddag laten aflopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefelie winnaars!!!![]()
![]()
![]()
Peter Zandvliet (249706646) niet eens verkocht voor 10k![]()
![]()
Dan morgen avond er maar weer op zetten (nu voor 1 eu ) of zal ik m er nu op zetten zodat ie zaterdag in t begin vd avond afloopt?
Oja, woensdag alquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kon al niet meer op t moment dat ik t net vroeg
We hebben nu 16 teams, dat zou mooi uitkomen met 4 competities.quote:Opzet nieuwe Fok! Jeugdcompetitie
Deelnemers:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
rompompom met Parels voor de zwijnen
psychonikeo met De Nootjes
ScudRaket met Kleintje Pils
DannyMertens met FC EnkelTrappers
FvandePol met Fc de hanggroep
TheVulture met Little Vultures
Flappekz met YMFC College
RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
Foetre met United Black Panthers
FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
Airedale1002 met Airedales Light
Jammer van zn leeftijd maar lekkere stats hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens de trainert kon 'ie nog veel leren, dat zal best, maar hij was uitgetraind Positiespel, Passen en Verdedigen en anders train ik ook niet in de jeugd..
Leendert Kaanis [playerid=249941854]
18 jaar en 23 dagen
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 410 ¤/week
Specialiteit: Krachtig
Conditiee: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 27-06-2009 20:49
Vraagprijs: 0 ¤
Niet ontevreden, moet toch al snel een 100k op kunnen leveren nog schat ik..
Nog een topic?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over de jeugd.
Die van mij is nu 10 wedstrijden. Is het misschien handig om alvast een topic te openen, voordat we weer het lijstje kwijt zijn? Dan kunnen we ook al wat voorbereidingen treffen en zo.
[..]
We hebben nu 16 teams, dat zou mooi uitkomen met 4 competities.
Dat zal me geen reet interesseren. Als we het gewoon netjes houden in dat topic, dan moet het geen probleem zijn. Het moet alleen onze discipline zijn om de spam in het algemeen (dit) of bbq topic te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog een topic?Fok! ziet ons aankomen.......
Het zal me geen reet interesseren of er wel of geen spam in dat topic komt. Of in welk topic dan ook. Dat heeft er niet veel mee te maken. Een paar jaar terug wilde Fok! ons geen Slow Chat topic geven omdat "we" al te veel topic's hadden in verhouding met t aantal (actieve) posters. Waarom denk je dan dat ze t nu toe zullen laten om naast t nieuwe teauteau topic weer een nieuw topic te openen voor onze jeugd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal me geen reet interesseren. Als we het gewoon netjes houden in dat topic, dan moet het geen probleem zijn. Het moet alleen onze discipline zijn om de spam in het algemeen (dit) of bbq topic te houden.
Geen idee..... Als je weer mee doet met je huidige dan ben je waarschijnlijk nog niet klaar met de volgende voor dat wij aan de nieuwe kunnen beginnen of wel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog 4 wedstrijden in de jeugd. Ik speel op de vrijdagen. Wat moet ik daarna doen?
hmmz Fok!Fed en discipline om niet te veel te spammenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal me geen reet interesseren. Als we het gewoon netjes houden in dat topic, dan moet het geen probleem zijn. Het moet alleen onze discipline zijn om de spam in het algemeen (dit) of bbq topic te houden.
Mwa zouden we makkelijk kunnen toch? Als koek nico en ikke er weinig komen moet dat te doen zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz Fok!Fed en discipline om niet te veel te spammen
Ik vind een Fok!Jeugd Topic wel een handig idee, mits Fok! dat natuurlijk geen enkel probleem vindZo ja moeten we het misschien via fokhattrick.org doen..
Alleen invallers, een speler traint maximaal 90 minuten per week. Als een speler bijvoorbeeld in de 30ste minuut wordt ingebracht telt de verlenging voor hem wel mee voor zijn trainingsminuten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef ScudRaket het volgende:
Is het eigenlijk zo dat ik met verlenging ook 30 minuten extra train?
Het Centrale Fok!Hattrick topic #...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa zouden we makkelijk kunnen toch? Als koek nico en ikke er weinig komen moet dat te doen zijn.![]()
Ik bedoelde niet dat ik t niets vond in mn post van net. Mij lijkt t erg handig. Mede ook om jeugd spelers te posten en vragen mbt de jeugd daar te posten. Zo is het voor allen een stuk overzichtelijker. Al moeten we dan wel iets in deze TT zetten waardoor duidelijk wordt dat dit t Algemene topic is. Een TT met hattrick #... maakt t niet duidelijk voor newbee's dat er meer topic's zijn.
Het Hattrick subforum, das toch veel makkelijker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het Centrale Fok!Hattrick topic #...
Hattrick Jeugdcompetitie
Hattrick Fok!Cup
Hattrick TeauTeau
Hattrick Meet
enz...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het Hattrick subforum, das toch veel makkelijker!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het Centrale Fok!Hattrick topic #...
Hattrick Jeugdcompetitie
Hattrick Fok!Cup
Hattrick TeauTeau
Hattrick Meet
enz...
Ja idd daar hebben we nl wel genoeg "actieve" posters voor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
6 wedstrijden. Dus competitie van 4.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog 4 wedstrijden in de jeugd. Ik speel op de vrijdagen. Wat moet ik daarna doen?
Het forum op HT zelf. Alleen heeft niet iedereen supporter of is niet lid van de federatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
een forum op de Fok!Hattrick sitequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het forum op HT zelf. Alleen heeft niet iedereen supporter of is niet lid van de federatie.
Nee, ik vind dat forum op Hattrick niet lekker werken... Nooit gedaan ook...quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het forum op HT zelf. Alleen heeft niet iedereen supporter of is niet lid van de federatie.
Klopt daarom is dit ook de Fok! Federatie! Simpel omdat t Hattrick forum gewoon RUK is! Ik ga echt niet ineens op het hattrick forum posten omdat t dan centraler oid is. Dat voelt als verraad.......quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat forum op Hattrick niet lekker werken... Nooit gedaan ook...
Slaat niet aan en dan zouden we voor 1 of 2 topic's daar moeten komen terwijl ik bv er nu al bijna nooit komquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een forum op de Fok!Hattrick site.. alhoewel ik me afvraag of dat wel zal aanslaan ..
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaat niet aan en dan zouden we voor 1 of 2 topic's daar moeten komen terwijl ik bv er nu al bijna nooit kom![]()
![]()
Gelukkig ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:50 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Zelfs niet voor de chat, aangezien ik daar altijd MIRC voor gebruik, die staat tock al open, en daar kan ik goed mee werken
dan niet joh!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was me gisteren avond al duidelijk
nee.. nou hoeft het niet meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij er ook niet vaak komt hoor.
Niet?quote:
Kan je vangen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe mij dr maar een...hard nodig nu...
melk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Wat is dat met die Fok! hattrickers. je bent de 3e al waar ik van weet dat ie geen koffie drinkt.
Er hoeft trouwens geen koffie in te zitten hoor. Ik heb ook genoeg soorten thee of heb je liever chocomelk knul?
Denk je dat een korfballer niet kan vangen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je vangen?![]()
Melk en suiker erbij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |