Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef iCor het volgende:
Hoelang duurt het voordat Altid update?
Veel eerder al. Na de laatste wedstrijden begint hij al aan NL en dat duurt meestal een uurtje oid.quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?
Ik kijk altijd nog even voor het slapen gaan. Vind rond 12en nog wel schappelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef iCor het volgende:
Hmm, dan kijk ik morgen wel.. zulke statistieken zijn wel interessant, maar niet interessant genoeg om morgenvroeg doodmoe op te staan.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag TeauTeau ronde 2 - Nu wel met correcte nummering!
73quote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef iCor het volgende:
He bagger, denk ik nog te wachten tot 12 uur, staat hij eerst op 65..
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingenquote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat trouwens heel vreemd is, vandaag 4-5-1 gespeeld maar geen enkele keer een verwarring in het wedstrijdverslag.
Mwoah die is ook niet zo hoog hoor, alleen mn spelende trainer heeft formidabel. De rest zit maximaal op matig, en ver daaronder. Geluk gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 00:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |