Ik maak er maar gewoon het beste van. En voor 100k is zo'n speler met wereldklasse SH altijd welkom natuurlijkquote:
Net opgenomen in mn jeugdteamquote:Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan slechterquote:Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
ik twijfel alleen omdat ik al een speler heb met exact dezelfde stats..quote:20. Ítalo Florença (259412353)
Portugal 17 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 21-12-2009
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SLRP (sinds 09-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 740
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Is dat een reden tot twijfel dan? Geldkoe = Geldkoequote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef MrMoon het volgende:
Weer een leuk middenveldertje op het oog
[..]
ik twijfel alleen omdat ik al een speler heb met exact dezelfde stats..
En hij is 15 jaar en 77 dagenquote:
Redelijk allrounder is een groot pluspunt, 15 jaar is een groot pluspunt, de combi daarvan is uiteraard niet voor elke speler weggelegdquote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
En hij is 15 jaar en 77 dagenHoorde net dat t niet zo heul vaak voorkomt? Tis denk alvast een troostprijs, aangezien ik vanavond ga verliezen
Kun je de ervaring en de eventuele specialteiten erbij noemen? Dan geven wij een juist antwoordquote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik twijfel tussen twee spitsen(welke ik op ga stellen). Ik neig naar spits nummer 1 omdat er een hoger getal achter staat in Hattrick organiser, maar wat precies betekend weet ik eigenlijk niet..
Wat lijkt jullie verstandig?
Nummer 1:
zwak in vorm, conditie uitstekend
TSI: 610
scoren: redelijk
passen: zwak
In hatrick Organizer staat er achter zijn naam: 2.55
Nummer 2:
zwak in vorm, conditie redelijk
TSI 370
Scoren: redelijk
passen: matig
In hatrick Organizer staat er achter zijn naam: 2.38
quote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kun je de ervaring en de eventuele specialteiten erbij noemen? Dan geven wij een juist antwoord
Beiden prutsers, ik zou nog eerder voor 10-30k een 30+jarige goed scoren met goed vorm kopenquote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik twijfel tussen twee spitsen(welke ik op ga stellen). Ik neig naar spits nummer 1 omdat er een hoger getal achter staat in Hattrick organiser, maar wat precies betekend weet ik eigenlijk niet..
Nummer 1:
Nummer 2:
TSI 370
Hoeveel ervaring heeft die eerste nou?quote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef augurkenkoning het volgende:
Met ervaring enzo erbij: Thanks alvast!
Ik twijfel tussen twee spitsen(welke ik op ga stellen). Ik neig naar spits nummer 1 omdat er een hoger getal achter staat in Hattrick organiser, maar wat precies betekent weet ik eigenlijk niet..
Nummer 1:
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Nummer 2:
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
TSI 370
Geen idee of je om half 9, 9 uur of 8 uur speelt. Ingeval het laatste, pech gehad. Ingeval een van die andere 2.quote:Op zondag 20 september 2009 17:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is zonder counter spelen dan een meerwaarde?
Ik speel om 9u, tijd zat dus nog.quote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee of je om half 9, 9 uur of 8 uur speelt. Ingeval het laatste, pech gehad. Ingeval een van die andere 2.
Counter spelen betekent een malus (ik geloof -15%) op je middenveld. Dat kost dus balbezit en kansen (op doelpunten). Als je middenveld toch al k.u.t. is, dan maakt dat niet zo veel uit. Wanneer het er echter om spant, dan is het wat sneu dat je met een relatief kansloze counter (je aanval+verdediging heerschen nu ook niet bepaald als ik he zo snel goed gelezen heb) 2 of 3 kansen weg geeft..
Ik neem aan dat je met CA in dit geval centrale aanval bedoelt? En niet counter aanval?quote:Op zondag 20 september 2009 19:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel om 9u, tijd zat dus nog.
Hij speelt CA, en met 4-5-1 ben ik op alle posities in de verdediging beter dan zijn aanval. Mijn mid is wel een stuk slechter dan het zijne, ongeveer 2 niveaus. Ik wil zo min mogelijk kansen krijgen/doorlaten en zelf hopen op mijn wereldklasse SH.
Normaal gesproken verlies ik deze wedstrijd gewoon dus het is sowieso hopen op het beste, ik heb dat dit keer gedaan met zeer defensief, moet nog kiezen tussen counter/pressing of normaal. Ik neig nu meer naar pressing maar elk advies is welkom.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met CA in dit geval centrale aanval bedoelt? En niet counter aanval?
Pressing werkt eigenlijk helemaal niet.. Tenminste, tactiekvaardigheid is over het algemeen dramatisch. Je pressed 1 kans (hoogstens) en dan kost het je de 2e helft 2-3% middenveld..quote:
Mijn aanval is met 4-5-1 te zwak. Zelfs in een normale confrontatie waarin ik mijn aanval gewoon zou benutten zou ik er zelfs nog steeds net onder zitten. Hoe kom je eigenlijk aan tactiekvaardigheid pressing?quote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pressing werkt eigenlijk helemaal niet.. Tenminste, tactiekvaardigheid is over het algemeen dramatisch. Je pressed 1 kans (hoogstens) en dan kost het je de 2e helft 2-3% middenveld..
Hoe sterk was jouw aanval ook al weer t.o.v. zijn verdediging? Als je bijvoorbeeld met 4-5-1 een sterke vleugel en verder niets neer kunt zetten, dan kun je inderdaad net zo goed die gok op de counter + Spelhervatter wagen.. Een andere tactiek helpt dan namelijk ook weinig (tenzij je z'n middenveld benadert, maar dat sloot je hiervoor al uit..)
quote:Bifröst blijft overeind
Bifröst is vanavond knap overeind gebleven tegen de grootste titel kandidaat. In stadion 'God is liefde' wist Bifröst een punt te pakken, ondanks de hogere macht die daar altijd aanwezig lijkt te zijn.
Door de tienduizenden psalm zingende thuissupporters hing er een aparte, maar gemoedelijke sfeer in het stadion. Na goed op voorsprong gekomen te zijn, had de uitploeg tweemaal geen antwoord op het geweld van de doppies en was het 2-1 bij rust. In de tweede helft werd het lichtelijk onverdiend 2-2, omdat trainer Rikkert Klaassen een vrije trap wist te verzilveren. Marco Moggi werd na gemiste kansen in de tweede helft de schlemiel van de avond, geruchten gaan de ronde dat ie de tweede collecte 's ochtends in de kerk geskipped had en daarom zo onfortuinlijk was.
'Een prima resultaat tegen een goede ploeg en nogmaals de bevestiging dat we echt toe waren aan een volgende stap', aldus de tevreden en ietwat gelukkige trainer, die de avond verder 'zeer appart' vond.
het is apart ....quote:Op zondag 20 september 2009 22:02 schreef Gijs_ het volgende:
2-2 gespeeld tegen de voornaamste titelkandidaatEn een hatstatsrecord van 260!
M'n persbericht:
[..]
Ik vind de naam van die dude z'n stadion voornamelijk apartquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef MrMoon het volgende:
Verloren 7 - 0... beetje jammer alleen dat Flap met meer verloren heeft.. nu heeft hij een slechter doelsaldo dan ik heb..
quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef MrMoon het volgende:
Verloren 7 - 0... beetje jammer alleen dat Flap met meer verloren heeft.. nu heeft hij een slechter doelsaldo dan ik heb..
Ik ga winnenquote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef MrMoon het volgende:
had je geen pic gespeeld had je dus waarschijnlijk gewonnen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef iCor het volgende:
1-1 gespeeld. Van te voren gedacht dat ik kansloos was. Speelde daarom PIC. Hatstats 108. De zijne 130..
[pantelic mode]Dat doe ik niet hoor, iedereen die hattrick volgt weet wie ik ben en wat ik kan[/pantelic mode]quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
had je geen pic gespeeld had je dus waarschijnlijk gewonnen.
Wil je zoals de meesten je teamnaam als onder regel nemen? Das wel zo makkelijk als we snel naar je team zouden moeten oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |