Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef iCor het volgende:
Hoelang duurt het voordat Altid update?
Veel eerder al. Na de laatste wedstrijden begint hij al aan NL en dat duurt meestal een uurtje oid.quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vannacht ergens.. denk rond 2en ofzo?
Ik kijk altijd nog even voor het slapen gaan. Vind rond 12en nog wel schappelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef iCor het volgende:
Hmm, dan kijk ik morgen wel.. zulke statistieken zijn wel interessant, maar niet interessant genoeg om morgenvroeg doodmoe op te staan.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag TeauTeau ronde 2 - Nu wel met correcte nummering!
73quote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef iCor het volgende:
He bagger, denk ik nog te wachten tot 12 uur, staat hij eerst op 65..
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingenquote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat trouwens heel vreemd is, vandaag 4-5-1 gespeeld maar geen enkele keer een verwarring in het wedstrijdverslag.
Mwoah die is ook niet zo hoog hoor, alleen mn spelende trainer heeft formidabel. De rest zit maximaal op matig, en ver daaronder. Geluk gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 00:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je teamervaring, als deze hoog is heb je minder kans op verwarring bij vreemde opstellingen
quote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
Wil je zoals de meesten je teamnaam als onder regel nemen? Das wel zo makkelijk als we snel naar je team zouden moeten oid.
pffftquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan he!
quote:De JV dF-coach besteedde het grootste deel van de pauze aan een extra strategische bespreking, zodat JV dF weer goed georganiseerd in het veld kwam.
JV dF leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Floris-Jan de Hartog niet te onderscheppen. De kekke knul van Elsloo kapte zich knap vrij en knalde de bal met een krachtige krul langs de kansloze keeper: 1-0.
quote:Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ivo Krabbé, waarmee Elsloo de voorsprong uitbreidde: 2-0.
hoho eerst kijken wat de trainer zegt hequote:Thieu Hals speelde zich bij Elsloo in de kijker, hopend op een promotie naar het eerste team.
quote:Ivo Krabbé kan zijn energie daarentegen beter in zijn andere hobby steken, een potje Weerwolven met zijn klasgenootjes.
Volgens google een of ander kaartspel:quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoho eerst kijken wat de trainer zegt he
[..]
, WTF is Weervolven
't Is maar een +1quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Xummon het volgende:
vorige week 2 jonkies naar +5 geschopt, vandaag na 4 minuten alweer eentje eruit geschopt, plus een pleister voor mijn keeper.
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..). Volgende week maar 'wraak' nemen..quote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien moet diepfries voortaan toch maar zorgen dat zijn jonkies hun ipods uitlaten in de rust
thuisvoordeel zal hebben meegespeeldquote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hadden ze dat voor de wedstrijd ook maar gedaan. Schandalig dat je deze wedstrijd wint trouwens met deze ratings (en ja, ik weet dat de wissel van De Hartog een paar sublevels aanval scheelt..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |