Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.
Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Koekje, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds juni 2006. Mijn teamnaam is TeamKoekje.
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reservesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep er uit , toen mn B spits en vervolgens mn A keep ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tvp.
En ik had ook zoiets als titel willen keizen.
Inderdaad. In friendlies speel ik ook altijd zonder reserves. Het gaat toch nergens over.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reserves. Overigens vandaag zo slim geweest om 1 van mijn nieuw gekochte trainees vergeten op te stellen
http://yourmomfanclub.tumblr.com/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef GotC het volgende:
Ik weet eindelijk wat YMFC betekend! (Yur zn teamnaam)
Your Mom FanClub!
Owjaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Doordat ik niet door had dat t vorige al weer bijna vol was toen ik t poste hier even overnieuw want ik vind dit wel heel erg drama :
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep (+1) er uit , toen mn B spits (+2) en vervolgens mn A keep (+1) ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
Wist ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
NelisZ
Alvast????quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.
Oja, die hoort ook bij de ouwelulluhklupquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
RPP is toch ook al aardig op leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |