quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
Aaaah juist, eerst wordt ik uitgenodigd voor een jeugdcompetitie en er vervolgens lekker uit gegooid gelijk?
quote:Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in druner een 11-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
quote:Omdat een van de elftallen niet op tijd kwam opdagen voor de afgesproken wedstrijd, waren de ouders en leiders enigszins bezorgd dat de bus misschien de weg kwijt was geraakt. Maar de bus kwam nooit opdagen en de reden voor hun afwezigheid bleef dan ook voor altijd een mysterie. De spelers van JUN gingen toen maar op zoek naar andere tegenstanders, en die vonden ze op het schoolplein in de buurt.
quote:De wedstrijd ging bijna niet door, omdat een van de elftallen niet op tijd was voor de aftrap. In de buurt was toevallig een hockeyteam aan het trainen, en zij vonden het prima om als hun vervangers te komen spelen. De dankbare trainer van Shipa Jr beloofde ze een glaasje prik en bitterballen na de wedstrijd.
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun trainingquote:Omdat het andere elftal niet op tijd kwam opdagen voor de aftrap, moest de trainer van Jr-DS een passende vervanging zoeken. Hij liep naar een groepje jongens dat cola stond te drinken bij de flipperkast en vroeg ze om hun voetbalkleding aan te trekken.
Die training kregen ze anders ook wel, maar het is idd fijn dat je ook wat aan de ratings en zo kunt zien!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
in de jeugd zijn er trouwens geen WO's meer, als je tegenstander te weinig spelers heeft krijg je van dit soort berichten:
[..]
[..]
[..]
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun training
Zon bericht kreeg ik ook bij mn eerste jeugdwedstrijd, ik geloof dat ik zelf nog heb verlorenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
in de jeugd zijn er trouwens geen WO's meer, als je tegenstander te weinig spelers heeft krijg je van dit soort berichten:
[..]
[..]
[..]
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun training
of jij had gewoon prutsers opgesteldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zon bericht kreeg ik ook bij mn eerste jeugdwedstrijd, ik geloof dat ik zelf nog heb verlorenBlijkbaar konden die hockey-kereltjes ook nog een beetje voetballen
dat was toch al een tijdje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:
Ik krijg een Oostenrijker over de vloer onder het motto "Met mijn waldhoorn tussen zijn alpen"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:25 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga naar Prathet Thai volgende week. Heb gewoon het team uitgedaagd dat gisteren in mijn stadion speelde, en hij heeft netjes geaccepteerd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een Oostenrijker over de vloer onder het motto "Met mijn waldhoorn tussen zijn alpen"
Oke. Dan zoek ik wel weer verderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Die competitie bestaat niet meer idd.Kreeg hem niet eens vol met 4 teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |