Gaat lekker de afgelopen dagen.quote:26-10-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 10 950 ¤
en keihard moet op prijs gesteld worden vind ik. Wordt maar al te vaak als vanzelfsprekend aangenomen!quote:
WAAROM is er verdomme geen *grinnik*smiliequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en keihard moet op prijs gesteld worden vind ik. Wordt maar al te vaak als vanzelfsprekend aangenomen!
het is een complot!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
WAAROM is er verdomme geen *grinnik*smilie
inderdaad, want dit komt echt totaal niet leuk over ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad! Nu kan ik toch niet virtueel grinniken
Hij heeft dit weekend al competitie gespeeld, moet ik hem woensdag nog laten spelen voor een vorm- en conditieupdate?quote:Antoni Álvarez [playerid=139525160]
29 years and 60 days, Next birthday: 17-12-2009
Born in: Brasil
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has passable experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 26-10-2009 (8/40), )
Total Skill Index (TSI): 5 810
Wage: 3 420 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: excellent
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set pieces: wretched
Ja, hij ontvangt alleen training als hij voor je heeft gespeeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, hier mijn nieuwe keeper, en tevens (ver) toekomstig nieuwe coach.
[..]
Hij heeft dit weekend al competitie gespeeld, moet ik hem woensdag nog laten spelen voor een vorm- en conditieupdate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |