Dat dus.quote:Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb 2 keer op Fok! gekeken het weekend, kon er 2 keer niet op... vandaar vergeten!
Mooie score idd Gotc! Felie!quote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
Mannen, we zijn gisteren allemaal verslagen door een vrouw![]()
Maar wat voor een vrouw!!
Jullie denken allemaal dat ik ga winnen....dat ga ik helemaal nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Lekker positief over mijn wedstrijd allemaal.
Ik ga denk ik juist voor een verrassing zorgen met mn 4-4-2 opstelling met counter.
Want?quote:Op zondag 6 december 2009 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal dat ik ga winnen....dat ga ik helemaal niet
Ik reageer niet meer op jouw vragen, voor je je weer voor 10 man voor de domme gaat houden 2 dagen lang.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jouw vragen, voor je je weer voor 10 man voor de domme gaat houden 2 dagen lang.
Ik wil gewoon iedere week meer dan 10 punten halenquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 pt
0 pt
0pt
1 pt
1 pt
Dus niet zeuren jij
Top dat je niet meedoet, maar wel commentaar geeft.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tjezis, dat er hier 3 mij gisteravond op een overwinning hadden gezet en zelfs 2 de uitslag helemaal goed voorspeld
Dat kan bijna niet anders dan dat niemand de teams (ik mistte 2 zeer belangrijke spelers door een blessure) zelf van tevoren bekijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |