1 2 3 4 5 | Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de thuisploeg 1 punt Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de uitploeg 1 punt Bovenstaande drie goed 1 punt Totaal aantal doelpunten goed 3 punten |
7 punten (als ik het goed hebquote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
Catwyck - RKDEO 0-1 (1 Punt)
Destron Elsloo FC - AC Quattro 0-2 (0 punten)
team moffie - SC diepFries 2-3 (4 punten)
United Black Panthers - FC Neville 1-0 (1 punt)
FC Mattheus Eugenius - Lilydale Redheads 0-6 (0 punten)
15 doelpunten dus geen 3 punten
Totaal dus een magere 6 punten als ik t goed berekend heb....
Gelukkig heeft net als ikke iedereen Xummon laten winnen en Bijna iedereen FVP.
Dan mag jij volgend seizoen laten zien hoe het hoortquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tjezis, dat er hier 3 mij gisteravond op een overwinning hadden gezet en zelfs 2 de uitslag helemaal goed voorspeld
Dat kan bijna niet anders dan dat niemand de teams (ik mistte 2 zeer belangrijke spelers door een blessure) zelf van tevoren bekijkt
89 punten had je vorig seizoenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er worden wel veel punten gehaald. Met hoeveel punten was ik ook alweer vorig jaar kampioen? Minder dan 90 iig en er is nog een ronde te gaan EN Gijs heeft een ronde gemist.
Hey, ik krijg wel wekelijks dat overzicht met wedstrijden in m'n HT-mail.. 't Is niet dat ik er helemaal niets van mee krijg.. En gezien ik zelf nogal verbaasd was door de uitslag was ik benieuwd of er überhaupt iemand mij op winst had gezet.. Mag jij raden hoe ik er van stond te kijken dat er hier zelfs 2 de juiste uitslag hadden voorspeldquote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Top dat je niet meedoet, maar wel commentaar geeft.
Dat ga ik sowieso niet worden. Bovendien moet ik dan echt eens een aantal andere manager/voorspel-games laten schieten, anders wordt ik helemaal gek...quote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan mag jij volgend seizoen laten zien hoe het hoort
Kijken of jij dan de beste bent...
Waarom nou zo een reactie? Of ie mee doet of niet is toch zn eigen keuze? Logies als zn wedstrijd is uitverkozen dat ie dan er wat over zeggen wil!quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Top dat je niet meedoet, maar wel commentaar geeft.
Waar heb ik de punten telling dan fout gedaan?quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
7 punten (als ik het goed heb)
En daarmee het meeste van iedereen deze ronde, niks om over te zeuren dus
Dat kan dus niet. Dan had er minimaal 1 evenveel moeten hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En onze copycat haalt de meeste.
Voor je eigen wedstrijd kreeg je 2 punten, 1 voor het voorspellen van de winnaar, en 1 voor het voorspellen van het aantal goals van de thuisploegquote:Op dinsdag 8 december 2009 06:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb ik de punten telling dan fout gedaan?(Volgens mij krijg ik voor mn eigen wedstrijd maar 1 punt.)
Owjaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor je eigen wedstrijd kreeg je 2 punten, 1 voor het voorspellen van de winnaar, en 1 voor het voorspellen van het aantal goals van de thuisploeg
Oh crap, heb geen rekening gehouden met alle MOTSersquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:09 schreef elby1988 het volgende:
Schandalig GotC, natuurlijk ga ik winnen van DWO! Kom op zeg..
MOTS thuis haal ik goed heel hoog, zij met mots uit redelijk heel hoog
Beetje vertrouwen
In principe zou iedereen moeten MOTSen, behalve degenen die nog een P/D moeten spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh crap, heb geen rekening gehouden met alle MOTSers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |