En zou je dan deze bij Handige links willen zetten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel even naar kijken als ik er aan denk...
Is dat altijd weer spannend dan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel even naar kijken als ik er aan denk...
Had jij de lp dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef The_Hives het volgende:
ik maakte net een topic op naar de 1000
ojaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En zou je dan deze bij Handige links willen zetten?
http://www.ht-box.ru/training.php
Gedaan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geregeld.![]()
Pas je meteen je op aan?
Ik las net iets over korsakoff, vandaar dat ik het even vroegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds ik nieuw werk heb, zit ik wat krap in tijd en zo.
Maar spannend is het eigenlijk niet.
Ja, maar niet voor schoolquote:
Mja, dat heb ik met werk vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor schoolwat eigenlijk zou moeten...
Mja, die betalen wel door!quote:
Vaag ik zie die nieuwe tool link van Flap er niet tussen staan in je op.quote:
Vaag... ik wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag ik zie die nieuwe tool link van Flap er niet tussen staan in je op.![]()
Owkee vaag. Je doet wel die link er in maar je past verder de op niet aan omdat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vaag... ik wel!
Maar ik was er al mee bezig voordat jij hem er bij had gezet in de wiki, daardoor een andere titel en plaats
Ja, ik was hem hier al in de op aan het zetten, waarschijnlijk tegelijkertijd met toen jij de wiki aan het updaten wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Owkee vaag. Je doet wel die link er in maar je past verder de op niet aan omdat?![]()
Ow wacht. Je hebt m hier in je op toegevoegd?
T is niet all1 een trainings tool. Flap gaf de trainings pagina maar niet hun homepage.
Vandaar ik snapte er al geen reet van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik was hem hier al in de op aan het zetten, waarschijnlijk tegelijkertijd met toen jij de wiki aan het updaten was![]()
Zo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |