Komt goed hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah mijn keeper staat nog steeds pas op 3000 euro.
[/elby1988_modus]
6000 alquote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt goed hoor!
[/koekie_modus]...
Nu kopen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef NelisZ het volgende:Nu alweer een nieuw topic
![]()
Ik heb weer een dilemmatje:
Mijn huidige keeper is gister geblesseerd geraakt (+5). Hij is intussen bijna 28, en qua skill aan vervanging/verbetering toe. Nu kan ik hopelijk woensdag een nieuwe keeper kopen, jaren jonger, en 1 level hoger; of begin volgend seizoen een nieuwe kopen. In principe zal ik begin volgend seizoen iets meer geld hebben, maar schijnbaar zijn de prijzen dan ook hoger...
Zal ik dus nu een nieuwe keeper halen, zodat deze in het tussenseizoen ook meetraint op spelhervatten, of pas begin volgend seizoen een keeper kopen?
Zie je nou wel..quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, 375k al, meer dan een uur voor de deadline. Als ze maar door blijven bieden!
Hoe groot issie nu?quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef elby1988 het volgende:
Mijn stadion zat gisteren op 38 toeschouwers na vol (ofzo..) dus tijd voor uitbreiden. Samen met mijn promotie, straks toch maar even uitbreiden met de percentages van realbizkit...Samen met mijn nieuwe goed-goed coach toch weer mijn 1,2 miljoen eraan..
Vooral dat slechter presteren. Ik ga mijn 30k vooralsnog niet uitbreiden in mijn gang naar de 6de.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
35k, en 1491 leden. Komt nog 10 % bij, al zal ik wel slechter gaan presteren...
Hoeveel fans heb je nu?quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vooral dat slechter presteren. Ik ga mijn 30k vooralsnog niet uitbreiden in mijn gang naar de 6de.
Nog niet eerder gezien toch? Welkomquote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Happel het volgende:
Ik bivakkeer al een seizoen of vier/vijf in de derde divisie. Hang altijd in de middenmoot en vind dat wel best eigenlijk. Beetje geld oppotten en spelers trainen en doorverkopen.
1336. Maar ik verwacht eigenlijk pas een vol stadion als ik degradeer en bovenin de VII ga meedraaien. Ik wacht er dus nog even mee. Mocht ik het fout hebben kan ik er altijd nog 10k bovenop gooien.quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef elby1988 het volgende:
![]()
[..]
Hoeveel fans heb je nu?
Maar compenseert de 10% extra fans niet het verlies aan verwachtingen?.. Mijn verwachtingen zullen niet hoog zijn en ze zullen altijd gelukkig zijn :p. Nu heb ik ook nog een rampzalig leider als coach, dus kan meer piccen en dus voor mijn gevoel best een wedstrijdje hier en daar meer pikken/piccen
Ik jou ook niet, dus zou kunnen. Af en toe kom ik hier langs. Eens in het jaar ofzo. Hoiquote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nog niet eerder gezien toch? Welkom![]()
Wil ooit wel promoveren, zat er ook wel dichtbij elk seizoen, maar nu vind ik het allemaal wel goed. Dus geld oppotten en ooit mijn elftal goed vernieuwen, zodat ik kan doorstoten. Maar echt haast heeft het niet bij me.quote:Verder dan geld potten heb je geen plannen? Ooit pieken voor de beker misschien? toch promoveren?
Ja, ik twijfel dus ook een beetje. Het is niet dat mijn geld anders op is. . Neig er toch naar om ook maar even te wachten.. Het is niet dat in wedstrijd 1 mijn stadion vol zal zitten.. Moet wel tegen de nummer 7 en wordt dus een topper! We zullen wel zien danquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1336. Maar ik verwacht eigenlijk pas een vol stadion als ik degradeer en bovenin de VII ga meedraaien. Ik wacht er dus nog even mee. Mocht ik het fout hebben kan ik er altijd nog 10k bovenop gooien.
Zo zien je toeschouwers dat niet geloof ik. Wedstrijden tegen de nummer 1 en 2 zijn voor je stadion klappers, zelfs als je zelf laag staat.quote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel dus ook een beetje. Het is niet dat mijn geld anders op is. . Neig er toch naar om ook maar even te wachten.. Het is niet dat in wedstrijd 1 mijn stadion vol zal zitten.. Moet wel tegen de nummer 7 en wordt dus een topper! We zullen wel zien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |