Moeten ze nu al dan?quote:Op zondag 6 december 2009 12:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nieuw topic.
Zo nu genieten van utrecht ajax
ik zeg 1-3
[Snel] is natuurlijk ook geen verkeerde Spec voor een Wingerquote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tussen de 300k en 1650k, gemiddeld 700k. Maar de transfer vergelijking is tegen spelers met matig-goed scoren en verdedigen. Het is even mazzel hebben of de 700k wordt gehaald, maar op zich wel positief dat deze speler ook nog goed spelhervatting heeft en ook nog sympathiek/rustig/eerlijk is
15j48d. Nu hopen op minimaal matig/redelijk Verdedigen, hopelijk nog wat Positie- of Vleugelspel en wie weet nog een leuke Specialiteit?quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Ruud van der Garde.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Come on FC!quote:Op zondag 6 december 2009 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moeten ze nu al dan?Ik ben ook weer lekker op de hoogte.
Je aanmoediging heeft geholpen. Wat een tiefus scheids en een klote wedstrijd was dat zeg......quote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Come on FC!![]()
tevens tvpvo (TerugVindPost Voor Onderweg)
Dat heeft ie al weken niet maar toch wel leuk dat ie dat zelf nou ook inziet.....quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Het spijt me, maar ik heb deze week geen interessante spelers kunnen vinden.
quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Clarence Briët heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Leuk spelertje!quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[Snel] is natuurlijk ook geen verkeerde Spec voor een WingerMatig PM erbij en halverwege de 18, 700k moet dus wel lukken. Alleen nog een beetje jammer dat 'ie geen Passen heeft, maar je kunt nu eenmaal ook niet alles hebben
Ik kon niet echt slapen vannacht, derhalve rond half 4 even m'n bed uitgestapt:
[..]
15j48d. Nu hopen op minimaal matig/redelijk Verdedigen, hopelijk nog wat Positie- of Vleugelspel en wie weet nog een leuke Specialiteit?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je aanmoediging heeft geholpen. Wat een tiefus scheids en een klote wedstrijd was dat zeg......
Heel veel plezier man! Tot over een half jaar.quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
![]()
Jongens vanaf dinsdag ben ik in het altijd drukke Ecuador te vinden (IRL dus). Dus ik word zeer waarschijnlijk minder actief de komende tijd. Ik zal wel zoveel mogelijk proberen in te loggen, maar ik kan natuurlijk niets beloven
Voor Ecuador-accountjes stuur me een PM
Ik ben over 6 maanden weer in NL
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetjequote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel veel plezier man! Tot over een half jaar.![]()
![]()
Wat bedoel je met een Ecuador account?
Er zijn er die er gemakkelijker te bemachtigen zijn inderdaad, om er nu een speciaal account voor aan te maken. Zo lullig wanneer je betrapt wordt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetje
Nouja als je daar toch bent kan je er wel 1 maken jaquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetje
quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja als je daar toch bent kan je er wel 1 maken jaEn dan all1 vrienden en Fokkers accepteren als friendly.
Dit dusquote:Op zondag 6 december 2009 15:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo lullig wanneer je betrapt wordt...
Wat doe je voor fouts dan? Hij leeft daar voor een half jaar en kan \ mag dan daar toch ook gewoon hattrick spelen? Niemand die weet dat ie al een team heeft want dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.quote:
En dan logt hij een half jaar lang niet in op zijn huidige account?quote:Op zondag 6 december 2009 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe je voor fouts dan? Hij leeft daar voor een half jaar en kan \ mag dan daar toch ook gewoon hattrick spelen? Niemand die weet dat ie al een team heeft want dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.
Nou iig niet onder t zelfde ip adres als je daar op doelt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan logt hij een half jaar lang niet in op zijn huidige account?
Waar moet hij daar dan op zijn huidig Nederlands account inloggen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou iig niet onder t zelfde ip adres als je daar op doelt.
Ik ook. Winnen betekend nog een kans op t kampioenschap aangezien de nr 1 en 2 de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten. Ik sta 3e en als ik dan win vanavond moeten die 2 wel gelijk spelen in hun laatste wedstrijd. Ik heb de laatste een WO dus vanavond al mots spelen ipv de laatste wedstrijd van t seizoen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Labrador1974 het volgende:
Spannende match vanavond...... kampioen of geen kampioen, ik moet winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |