quote:Beste Nico,
Piet zei, die Nico is dit jaar helemaal tha bom
dus vond Sint zichzelf een beetje dom
Hoe kon die Nico nou ineens vooraan staan
dat was de Sint een beetje ontgaan
Piet zei: Een wat onopvallende user op FOK!
maar die Nico nog wat nam de gok
en bood een plek aan vele ontheemden
die zich steeds verder van Danny vervreemden
Sint wist het weer: da's die jongen waar ik op let
want hij is nog steeds een beetje te gezet
maar wat leuk deze muurbloem is gaan bloeien
en eigenwijs is gaan forummen door ruiten en roeien
Ineens de baas van een eigen site
en FOK! is al die users nu kwijt
iedereen blijft daar vandaan
en sluit zich nu bij Nico aan
Sint vindt je een hele fijne vent
ook omdat je niemand bent...ehhh.... bant
en ruimte geeft aan een heel fijn stel
Sint zegt: LEVE VEE BEE EL
Sint
Het is heel simpel. Als een bod op 20.00 geplaatst is staat de deadline op 20.03. Zodra het 20.03 hattrick tijd is geeft de deadline aan dat het nog slechts 0 minuten duurt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 06:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik t dan zelf maar opgeven.......
Ik heb wel wat gewonnen, maar uiteindelijk is het de moeite niet waard geweest...Vloog er om half 6 vanmorgen uit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
gewoon zonder mij wezen pokeren?
nog een beetje gewonnen?
ai.. dat is kut ja. Sterktequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gewonnen, maar uiteindelijk is het de moeite niet waard geweest...Vloog er om half 6 vanmorgen uit.
En nu zit ik op mn werk, da's een brute wekker op zaterdag. Klote standby diensten
Concentreren is het probleem niet zo.....er zijn gewoon teveel mogelijkhedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm, dat is helemaal kut. Dan moet je je nog echt gaan concentreren ook en daar heb je vast geen zin in
Yep...het is altijd de laatste optie he? tenzij je bij de laatste optie begint, dan blijkt het de eerste te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, dan wordt het afstrepen en je begint altijd bij het verkeerde
Dat gaat hier op mn werk nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga je toch ff pokeren tussen door.
Ik ben thuis! Eindelijk, na werkquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat hier op mn werk niet![]()
Maar: problem solved, ik ga naar huis
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
deze mag ik jullie hier toch niet onthouden?
[..]
Vast een leuk kadotje kopen voor jou namens de sint.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben thuis! Eindelijk, na werkMaar jij bent in de stad! zonder mij!
Niet eens! Moest nieuwe sportschoenen hebben vóór mn wedstrijd van morgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vast een leuk kadotje kopen voor jou namens de sint.
Geen cadeautje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens! Moest nieuwe sportschoenen hebben vóór mn wedstrijd van morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kansloos...![]()
Naast elkaar op de bank zitten en via een forum met elkaar (moeten) communiceren
Afijn, ik zal wel een grumpey ol' man zijn die de lol daar niet van in ziet..Sorry baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Kansloos...![]()
Naast elkaar op de bank zitten en via een forum met elkaar (moeten) communiceren
Afijn, ik zal wel een grumpey ol' man zijn die de lol daar niet van in ziet..Ik kan daar anders wel de humor van inzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij is t topic ook bijna vol dF dus maak je niet druk.
![]()
Tsssk gaat je schamen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens! Moest nieuwe sportschoenen hebben vóór mn wedstrijd van morgen
quote:
Gewoon pik straf geven dan leert ie t wel af.quote:
OK, hier even een antwoord zonder naar je team en competitie te hebben gekeken (als dat wel mag van dhr diepfriesquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb weer eens een vraagje (: (ik hoop ooit ook eens zinnige antwoorden te kunnen gaan geven hier)
Morgen heb ik de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, ik speel tegen de nummer 2. (sta zelf net aan op 1) Nu heb ik één centrale middenvelder die op scherp staat met twee gele kaarten. Als ik hem vervang door een ander mis ik één hele ster. Nu heb ik het zo ingesteld dat hij vervangen wordt als we met 2 doelpunten voorstaan. (de vervanger heb ik dan ook wat meer op verdedigen gericht.
Is dat slim?
Het gaat om deze wedstrijd: 248509597 en deze speler: (242385844)
Er zijn dit seizoen nog 2 wedstrijden te gaan en je staat nu 3 punten voor op de nummer 2. Met een overwinning wordt het verschil 6 punten en nog 1 wedstrijd te gaan. Kortom: als je wint ben je kampioen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb weer eens een vraagje (: (ik hoop ooit ook eens zinnige antwoorden te kunnen gaan geven hier)
Morgen heb ik de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, ik speel tegen de nummer 2. (sta zelf net aan op 1) Nu heb ik één centrale middenvelder die op scherp staat met twee gele kaarten. Als ik hem vervang door een ander mis ik één hele ster. Nu heb ik het zo ingesteld dat hij vervangen wordt als we met 2 doelpunten voorstaan. (de vervanger heb ik dan ook wat meer op verdedigen gericht.
Is dat slim?
Het gaat om deze wedstrijd: 248509597 en deze speler: (242385844)
Joh, als jij graag wilt slow-chatten met je lief die naast je op de bank zit moet je dat vooral niet laten.. 't Is niet 'mijn forum', dat ik hier de regels bepaal.. Ik geef alleen even aan dat ik het wat minder op prijs stel, maar dat dat dus ook aan mij kan liggen. Als de rest er geen problemen mee heeft (Possie gaf al aan het wél leuk te vinden..), dan heb ik me daar maar bij neer te leggen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, hier even een antwoord zonder naar je team en competitie te hebben gekeken (als dat wel mag van dhr diepfries):
Inderdaad factoren om in het achterhoofd te houden. Gecombineerd met mijn eigen post zou dat redelijk toereikend moeten zijn als advies lijkt mequote:Je keuze is afhankelijk van een boel factoren, zoals bijvoorbeeld:
Wat is het verschil in midratings met je top-mid erbij?
Wat is het verschil zonder hem?
Tegen wie speel je in de laatste ronde?
Wat zijn de verschillen qua midratings met dietegenstander, zowel met als zonder je topmid?
Hou hierbij rekening met eventueel thuisvoordeel en vergeet niet sowieso te MOTSen in je allerlaatste wedstrijd.
Awardsquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:04 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Ik ben Gijs_ en speel ook Hattrick, ik moet zoals ik zie aan bepaalde ongeschreven voorwaarden voldoen om hier te mogen posten, ik hoop dat ik daar onbewust aan voldoe. Als ik morgen win ben ik kampioen... en dat lijkt nogal lastig te worden, ondanks dat m'n tegenstander z'n team aan het begin van het seizoen verkocht heef... hij lijkt zo'n hekel aan me te hebben dat ie van de week alweer een paar aankopen gedaan heeft om juist mij te verslaan....
Maar is er nog behoefte aan wat awards over een paar weken? Buiten de 5-6 mensen om die altijd trouw aan de teauteau meedoen?
En hoe zit dat nou met in de laatste seconden te bieden op een speler?
Kansloos...![]()
Afijn, ik zal wel een grumpey ol' man zijn die de lol daar niet van in ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik neem aan dat je dit niet serieus bedoeld?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Voor zover nog niet helemaal duidelijk: die wissel is dus nergens voor nodig, als je de wedstrijd maar wint. En zonder die middenvelder wordt het, ook al sta je 2 doelpunten voor, gewoon lastiger. Ik zou hem dus altijd laten staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef augurkenkoning het volgende:
@proud to be diepfries: Ik vind het MOTS'en eng vanwege de teamgeestdaling volgende week. Ik móet dan dus wel gaan winnen deze wedsrijd (anders zal het om doelsaldo gaan..Maargoed, ik ga het inderdaad maar doen, er moet risico genomen worden.
Datzelfde geldt dan voor die wissel.. Wordt spannend (:
[..]
Ik wil met jullie echt niet over iets anders als Hattrick praten. Alsof jullie real-life zo gezellig zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef GotC het volgende:
Ok, aangezien we toch al bijna aan het einde van dit topic zitten, moet ik toch effe iets, op een vriendelijke (niet aanvallende) manier kwijt over het slowchat gebeuren.
Ik dacht dat deze groep Hattrick mensen het juist wel gezellig vond om met elkaar wat te kletsen, dit vooral voor de mensen die al een aantal jaren hier meeposten. Ik bedoel, het is niet alsof we een max aantal topics mogen hebben oid. Daarbij vind ik het toch wat..jammer?? dat Hattrick dus ZO serieus wordt genomen, dat een beetje slowchatten niet meer kan/mag.
Het is maar een spelletje? En een aantal van ons hebben elkaar al een paar keer mogen ontmoeten, dus het is niet alsof we elkaar niet op zn minst een beetje kennen. Beetje blabla moet wel kunnen dan?
Natuurlijk hoeven geen hele topics vol te worden gestampt, maar als iemand uit z'n panty/broek gaat omdat er een paar reacties offtopic zijn, vind ik dat gewoon..jammer. Dacht dat jullie wel anders waren, en dat we deze discussie wel vaak zat hebben gedaan.
Sowieso, het is niet alsof we die meets hebben georganiseerd omdat 'het zo gezellig is om eens live over Hattrick te praten de hele avond'.
Dus.. Zoals gezegd, geen aanval oid, maar gewoon ei kwijt enzo.
Ja ik ben ongesteld en dus rellerig.
je slowchat maar raak.. zolang het maar niet buitenproportioneel wordt.. en dat is het nog lang niet (naar mijn mening)quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef GotC het volgende:
Ok, aangezien we toch al bijna aan het einde van dit topic zitten, moet ik toch effe iets, op een vriendelijke (niet aanvallende) manier kwijt over het slowchat gebeuren.
Ik dacht dat deze groep Hattrick mensen het juist wel gezellig vond om met elkaar wat te kletsen, dit vooral voor de mensen die al een aantal jaren hier meeposten. Ik bedoel, het is niet alsof we een max aantal topics mogen hebben oid. Daarbij vind ik het toch wat..jammer?? dat Hattrick dus ZO serieus wordt genomen, dat een beetje slowchatten niet meer kan/mag.
Het is maar een spelletje? En een aantal van ons hebben elkaar al een paar keer mogen ontmoeten, dus het is niet alsof we elkaar niet op zn minst een beetje kennen. Beetje blabla moet wel kunnen dan?
Natuurlijk hoeven geen hele topics vol te worden gestampt, maar als iemand uit z'n panty/broek gaat omdat er een paar reacties offtopic zijn, vind ik dat gewoon..jammer. Dacht dat jullie wel anders waren, en dat we deze discussie wel vaak zat hebben gedaan.
Sowieso, het is niet alsof we die meets hebben georganiseerd omdat 'het zo gezellig is om eens live over Hattrick te praten de hele avond'.
Dus.. Zoals gezegd, geen aanval oid, maar gewoon ei kwijt enzo.
Ja ik ben ongesteld en dus rellerig.
Gepromoveerde jeugdspeler (oude systeem). Niet verkeerdquote:Janick Zwetsloot [playerid=268041371]
17 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 06-12-2009 (13/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 600
Loon: 510 ¤/week 8 160 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Geen probleem. Vragen staat vrij en is nooit een probleem! Zo helpen wij jou en in de loop van de tijd kan jij weer andere helpen met dit spel. Zo is t ook gegaan bij mij en vele andere hier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef augurkenkoning het volgende:
Geen wissel toe passen en vol voor de winst gaan met idd mots! Krijgt ie geel en je wint ben je toch al kampioen zelfs als je gelijk speelt. Dus wat maakt t dan uit als ie je laatste wedstrijd niet mee kan doen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga maar beide wedstrijden MOTS'en; thanks voor de tips!
Zow das goffer een lekkere!quote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef RemCOW het volgende:
Gepromoveerde jeugdspeler (oude systeem). Niet verkeerdGeld kan mooi gebruiken voor een een stadionuitbreiding!
quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil met jullie echt niet over iets anders als Hattrick praten. Alsof jullie real-life zo gezellig zijn
Hattrick is geen spelletje! Het is mijn leven, mijn relegie!!!
Als je dat niet kan accepteren, dan moet je hier maar lekker gezellig blijven verder posten. Dan doe ik dat ook af en toe nog wel eens
Tussen de 300k en 1650k, gemiddeld 700k. Maar de transfer vergelijking is tegen spelers met matig-goed scoren en verdedigen. Het is even mazzel hebben of de 700k wordt gehaald, maar op zich wel positief dat deze speler ook nog goed spelhervatting heeft en ook nog sympathiek/rustig/eerlijk isquote:Op zondag 6 december 2009 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das goffer een lekkere!Wat zegt zn tv?
Het is hier zo gezellig als je t zelf maakt. Mijn post van t vorige topic heeft all1 wel wat los gemaakt blijkbaar en dat was precies de bedoeling. Slow chat boeit me geen hol en kan zelfs erg leuk \ grappig zijn. We hebben al eens geprobeerd om een extra topic te openen voor de slow chat om zo 1 serieus topic te hebben voor de serieuze vragen en 1 voor de slowchat. Maar dat wil Fok! niet dus zal t helaas zo blijven dat er met regelmaat over gediscussieërd (hoe schrijf je dat woord?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:12 schreef Gijs_ het volgende:
Nou ja, aangezien ik in de periode van de awards zoveel vrije tijd heb, bereid ik het nog een keer voor... ik hoop dat het daarna hier ook weer iets gezelliger wordt, ipv dat posten net zoiets is als je vriendin moeten nemen als ze ongesteld is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |