Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worldsquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw TT was wel net iets beter.
TR gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worlds
Ik heb ook wel een goed idee hoe mijn boom eruit zou moeten zien...quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
En natuurlijk.
Boom van GotC en Flappekz:
[ afbeelding ]
Boom van RealBizkit666:
[ afbeelding ]
Nu de rest nog even een foto van hun boom plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijnquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzoquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn
eenschquote:Op maandag 7 december 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzo
quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Blijkbaar niet dus...quote:
Doe eens niet zo vaak alsof je onrecht is aangedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus...
Zware dag gehad en dan in slaap vallen op de bank.
Goffer gewoon 1-4 verloren en dus nog geen kampioen.Hoe kan ik trouwens verliezen daar? Nou ja volgende week nog 1 kansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |