Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worldsquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw TT was wel net iets beter.
TR gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan laat je deze toch aanpassen? Best of both worlds
Ik heb ook wel een goed idee hoe mijn boom eruit zou moeten zien...quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
En natuurlijk.
Boom van GotC en Flappekz:
[ afbeelding ]
Boom van RealBizkit666:
[ afbeelding ]
Nu de rest nog even een foto van hun boom plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijnquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom stuur NelisZ daar nou niet heen dan?
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzoquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn
eenschquote:Op maandag 7 december 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele mooie kerstboom! met mooie ballen enzo
quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja koekie:
Show je Kerstboom en andere decoratie!
Blijkbaar niet dus...quote:
Doe eens niet zo vaak alsof je onrecht is aangedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus...
Zware dag gehad en dan in slaap vallen op de bank.
Goffer gewoon 1-4 verloren en dus nog geen kampioen.Hoe kan ik trouwens verliezen daar? Nou ja volgende week nog 1 kansje.
Wat ik al zei: Je mag best kampioen worden, maar niet tegen mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 06:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus...
Zware dag gehad en dan in slaap vallen op de bank.
Goffer gewoon 1-4 verloren en dus nog geen kampioen.Hoe kan ik trouwens verliezen daar? Nou ja volgende week nog 1 kansje.
Daarbij. TT =
Snap niet dat er iemand is die kerst leuk vind. Daarbij speel ik wel vaker in een kerstboom opstelling nl 5-3-2
Zo win ik anders al wekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vaak alsof je onrecht is aangedaan.
bbz is gelijk, jij pakt alleen de vleugels, Flap pakt via zijn aanval elke punt van jouw verdediging.
Je krijgt procentueel niet zoveel kans op kansen over de vleugels, zelfs niet met Attack On Wings.
Je scoort nog wel een keer, over de vleugels dus. Centraal kun je het wel vergeten.
Maw je CA is te slecht, of sowieso de verdeling van je aanval, en je defense is te slecht vergeleken met Flaps overall aanval.
Je hebt heel terecht verloren IMO.
Door Amerika uit Nederland gejat en vermaakt tot Santa Claus vervolgens gaan wij als Amerika lovers die namaak sinterklaas zooi terug halen.quote:
Hier nog een maar dat mag wel duidelijk zijn in t stukje hier boven.quote:
Tsss! Dan maar proberen tegen Gijs_ Al zal dat ook niet makkelijk worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Je mag best kampioen worden, maar niet tegen mij
Haten is wat anders dan ergens een grote schurft aan hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
Klinkt wel aardig als haat hoor
Ik vind valentijnsdag wel hypocriet, maar kerst?
Effe over dat Amerika gedoe: Nederlandse kolonisten hebben zelf het sinterklaas gedoe daarheen gebracht.
In Nederland ondervindt de Kerstman hevige tegenstand van Sinterklaas, omdat de meeste Nederlanders vinden dat de Sinterklaastraditie in stand moet worden gehouden en dat een tweede kindervriend niet nodig is.
Maarre, ik vind kerstmis een stuk beter dan sinterklaas: beetje liegen tegen kinderen dat die man echt bestaat enzo
Dat vond ik toen ook maar niet op zulke hypocriete dagen. Dat voelt bij mij als verplicht gezellig doen omdat t kerst is ja. Je kan zo een dag veel leuker maken als t spontaan is en van mij part op 10 april of elke andere datum. Niet ineens "leuk" gaan doen omdat t kerst is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef GotC het volgende:
EN! Verplicht gezellig doen? Ik vind het altijd gezellig bij m'n (schoon)ouders! En nee, ik zeg dit niet omdat Flap hier ook post..
Van mij mag je t ook gezellig vinden. Je vroeg all1 zelf naar mn mening ( tenminste)quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:19 schreef GotC het volgende:
Ach, eindeloze discussie zal dit worden possie. Ik vind kerst gezellig, tenminste nog wat licht in deze donkere decembermaand. Ik vind het fijn dat we iig 1x per jaar samenkomen. Sommige mensen noemen het hypocriet, anderen genieten ervan. Mensen hebben het tegenwoordig te druk om spontaan gezellig uitgebreid met elkaar te gaan eten.
Ligt denk aan ieders eigen instelling.
Tegen mijn talentloze jongens kun je sowieso alleen maar verliezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss! Dan maar proberen tegen Gijs_ Al zal dat ook niet makkelijk worden.
Dan wordt Flap kampioen en dat mag niet! Tenminste t mag wel maar ik heb verdikke bijna t hele seizoen boven aan gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tegen mijn talentloze jongens kun je sowieso alleen maar verliezen
Ze moeten minimaal 112 dagen in je jeugd zitten en idd 17 jaar zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef GotC het volgende:
Om je jeugd te promoveren, moeten ze een bepaalde tijd in je jeugdteam hebben gespeeld EN je moet zelf al 1 seizoen jeugd hebben toch? En ze moeten 17 zijn..
Blehquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze moeten minimaal 112 dagen in je jeugd zitten en idd 17 jaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |