Hoe regel ik dat?quote:
Gister met 5-1 gewonnen, en alle doelpunten gemaakt door een spits die daarvoor nog niet had gescoordquote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren twee hattricks in één wedstrijd.
Ik sta nu tweede en op één staat een bot team. Dan ben ik toch kampioen aan het einde van de rit??
Volgens mij werkt dat helaas niet zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik sta nu tweede en op één staat een bot team. Dan ben ik toch kampioen aan het einde van de rit??
Hmzzz een beetje raar allemaal. Zo kom ik ook aan mn 1e plaats. Een combi van geluk mijn kant op en pech voor mn tegenstanders. Al heb ik nu wel tegen alle 3 mn concurenten gewonnen. moet wel zeggen dat ik er 2 nog krijg voor de 2e keer en 1 heb ik nu van gewonnen en een klein beetje onterecht thuis van verloren.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. De nummer 2 van vorig seizoen presteerd het om nu laatste te worden. Om de een of andere reden is zijn team niet meer goed. De nummer 1 van vorig seizoen heeft 3 naaipartijen aan zijn broek hangen en heeft zelfs getwijfeld om te stoppen. Maar deze staat nu 4e.
Gijs heeft in het begin geluk gehad dat hij zijn wedstrijden won. Maar het brengt wel spanning in de competitie, en dat is altijd leuk.
Daarnaast kan ik nog steeds kampioen worden, dus ik ben nog steeds titelkandidaat.
Ja daar kwam ik ook de VI mee in (Competitie plaats: 117 / 1024) en ik ben vorig seizoen verrassend 2e geworden en sta nu nog verrassender 1e.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Dynia het volgende:
Ik snap soms mijn team niet helemaal...:) vorig seizoen wel ongeslagen kampioen geworden, maar het ging toch echt niet makkelijk....Nuspeel ik een nivo hoger en lijkt mijn team wel ineens vele malen beter...Ik sta ongeslagen eerste in VII en sta 6 punten voor op de nummer 2..Dit weekend ook weer met 7-0 gewonnen...hatstats op normaal spel 210. Zou ik me daar een beetje mee kunnen redden in VI?
Ah ha das waar. Dat verklaart ook waarom ik 1e sta.quote:
Nee je zal dat bot team moeten inhalen anders wordt je geen kampioen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
quote:
quote:Luke Zeeman [playerid=278506580]
17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 06-06-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 01-03-2010 (10/41), )
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
oeh! Jammer van zn zwak passen maar verder is ie erug lekkah!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n toppertje van de jeugd gepromoveerd!En ik ga m zelf verder trainen
[..]
Ik zou er voor tekenen!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Das erg zeg.Van de 5 ben ik er bij 4 betrokken en dan 3 voor mij positief.
Tegen mn directe concurrenten.
Vooral die 0-4, hoe is dat in hemelsnaam mogelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Das erg zeg.Van de 5 ben ik er bij 4 betrokken en dan 3 voor mij positief.
Tegen mn directe concurrenten.
Counteraanvallen die heel goed uitpakken !quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vooral die 0-4, hoe is dat in hemelsnaam mogelijk
Ok Flap je weet wat je te doen staat dus!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef GotC het volgende:
Oh ja mannen, als je je vriendin voor eeuwig dankbaar wil maken:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Na een paar zinnetjes lezen dacht ik aan die liposuctie zeep uit Fight Club... en heb ik er maar van afgezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef GotC het volgende:
Oh ja mannen, als je je vriendin voor eeuwig dankbaar wil maken:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |