Je krijgt dan gewoon een extra training. Je krijgt toch ook een TU 24u na de wedstrijd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:00 schreef elby1988 het volgende:
Wat moet je nu doen bij een vriendschappelijke jeugdwedstrijd?
Je kan namelijk via competitiewedstrijden soms 2 x per week trainen(als je snel wisselt van competitie) Maar hoe zit het nu met de jeugdwedstrijden? krijg je dan gewoon een extra keer training, of niet? (en kun je dus beter andere spelers opstellen en uitvogelen via andere trainingen waar kwaliteiten liggen?)
Blijft voor mij een vraag
Tja dat hoop ik ook. Als ik verlies zak ik naar plaats 3.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Morgen hopelijk weer 3 punten in de tas
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Morgen hopelijk weer 3 punten in de tas
Ik ga PICcen tegen de koploper, maar ben niet helemaal kansloos. Moet wel wat geluk hebben om te winnen, maar met deze ME weet je t nooitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..
ja das waar.. ik PIC overigens ook vanavond.. mn beste middenvelders en aanvallers opgesteld.. dus daar moet ik het van hebben..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga PICcen tegen de koploper, maar ben niet helemaal kansloos. Moet wel wat geluk hebben om te winnen, maar met deze ME weet je t nooit
hoppa!! nieuwe speler kopen :pquote:vangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 280 ¤
27-02-2010
Je ontvangt voor deze speler: 140 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ik ook!quote:
Ik hoop op een overwinning maar ik ben bang dat ik ten onder ga. 3 weken geleden thuis ook al verloren van hun....quote:
De teller staat op 4quote:
quote:
En dan met rust 0-2 voor staan!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop op een overwinning maar ik ben bang dat ik ten onder ga. 3 weken geleden thuis ook al verloren van hun....![]()
counterhufterquote:
Nee mn tegenstander heeft een blessure op t middenveld en een rode kaart voor een andere middenvelder. Ik heb gewoon veldoverwicht!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee mn tegenstander heeft een blessure op t middenveld en een rode kaart voor een andere middenvelder. Ik heb gewoon veldoverwicht!
Lekker!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker als t om een mede titel kandidaat gaat!
0-3!!![]()
lekker Gijsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Bij mij en koek staat het nog 1-1 1-2 voor koek 2-2 3-2. Sorry voor de blessure koek, hoop dat het meevalt.
0-4 gewonnen terwijl al mn concurrenten punten hebben laten liggen!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Bij mij en koek staat het nog 1-1 1-2 voor koek 2-2 3-2. Sorry voor de blessure koek, hoop dat het meevalt.
netjes Gijs_quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
3-2 gewonnen van Koekje, en de punten blijven bij deze clash dus ook bij de thuisploeg!![]()
en de blessure valt mee zo te zien!
Dat is ook netjesquote:Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
netjes Gijs_![]()
zelf sta ik op dit moment met 5 - 0 achter..
en het is uiteindelijk 8 - 0 gebleven..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inmiddels al 8 - 0 achter dus het gaat steeds beter
jeeejquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef GotC het volgende:
7-0 gewonnenMet een paar doelpunten van m'n nieuwe spits.
Feli. Ook met je 2e plaats in de competitie nu.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
3-2 gewonnen van Koekje, en de punten blijven bij deze clash dus ook bij de thuisploeg!![]()
en de blessure valt mee zo te zien!
Daar snap ik nou niets van. Jij was (dacht ik) titelkandidaat en hij zou moeten vechten tegen degradatie.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Feli. Ook met je 2e plaats in de competitie nu.
Nu vasthouden.
Euhm. De nummer 2 van vorig seizoen presteerd het om nu laatste te worden. Om de een of andere reden is zijn team niet meer goed. De nummer 1 van vorig seizoen heeft 3 naaipartijen aan zijn broek hangen en heeft zelfs getwijfeld om te stoppen. Maar deze staat nu 4e.quote:Op maandag 1 maart 2010 06:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar snap ik nou niets van. Jij was (dacht ik) titelkandidaat en hij zou moeten vechten tegen degradatie.![]()
quote:Laatste trainingsrapport (01-03-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Vaardigheidsniveau gedaald... Ramiro Andrés Tesone
Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van reusachtig naar bovennatuurlijk.
Vaardigheidsniveau gedaald... Juan de Dios Lapetra Churruca
Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van matig tot zwak.
Vaardigheidsniveau gedaald... Juan de Dios Lapetra Churruca
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij redelijk in scoren, nu is dat afgezakt naar matig.
Was tha bomb vorig seizoen tweede?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. De nummer 2 van vorig seizoen presteerd het om nu laatste te worden. Om de een of andere reden is zijn team niet meer goed. De nummer 1 van vorig seizoen heeft 3 naaipartijen aan zijn broek hangen en heeft zelfs getwijfeld om te stoppen. Maar deze staat nu 4e.
Gijs heeft in het begin geluk gehad dat hij zijn wedstrijden won. Maar het brengt wel spanning in de competitie, en dat is altijd leuk.
Daarnaast kan ik nog steeds kampioen worden, dus ik ben nog steeds titelkandidaat.
de bal is rond he?quote:Op maandag 1 maart 2010 06:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar snap ik nou niets van. Jij was (dacht ik) titelkandidaat en hij zou moeten vechten tegen degradatie.![]()
Met een gunstige loting wel ja. Maar het is niet zeker.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Dynia het volgende:
Ik snap soms mijn team niet helemaal...:) vorig seizoen wel ongeslagen kampioen geworden, maar het ging toch echt niet makkelijk....Nuspeel ik een nivo hoger en lijkt mijn team wel ineens vele malen beter...Ik sta ongeslagen eerste in VII en sta 6 punten voor op de nummer 2..Dit weekend ook weer met 7-0 gewonnen...hatstats op normaal spel 210. Zou ik me daar een beetje mee kunnen redden in VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |