Je krijgt dan gewoon een extra training. Je krijgt toch ook een TU 24u na de wedstrijd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:00 schreef elby1988 het volgende:
Wat moet je nu doen bij een vriendschappelijke jeugdwedstrijd?
Je kan namelijk via competitiewedstrijden soms 2 x per week trainen(als je snel wisselt van competitie) Maar hoe zit het nu met de jeugdwedstrijden? krijg je dan gewoon een extra keer training, of niet? (en kun je dus beter andere spelers opstellen en uitvogelen via andere trainingen waar kwaliteiten liggen?)
Blijft voor mij een vraag
Tja dat hoop ik ook. Als ik verlies zak ik naar plaats 3.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Morgen hopelijk weer 3 punten in de tas
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Morgen hopelijk weer 3 punten in de tas
Ik ga PICcen tegen de koploper, maar ben niet helemaal kansloos. Moet wel wat geluk hebben om te winnen, maar met deze ME weet je t nooitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk 0.. alhoewel ik niet weet hoe mijn 253 opstelling het gaat doen..
ja das waar.. ik PIC overigens ook vanavond.. mn beste middenvelders en aanvallers opgesteld.. dus daar moet ik het van hebben..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga PICcen tegen de koploper, maar ben niet helemaal kansloos. Moet wel wat geluk hebben om te winnen, maar met deze ME weet je t nooit
hoppa!! nieuwe speler kopen :pquote:vangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 280 ¤
27-02-2010
Je ontvangt voor deze speler: 140 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ik ook!quote:
Ik hoop op een overwinning maar ik ben bang dat ik ten onder ga. 3 weken geleden thuis ook al verloren van hun....quote:
De teller staat op 4quote:
quote:
En dan met rust 0-2 voor staan!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop op een overwinning maar ik ben bang dat ik ten onder ga. 3 weken geleden thuis ook al verloren van hun....![]()
counterhufterquote:
Nee mn tegenstander heeft een blessure op t middenveld en een rode kaart voor een andere middenvelder. Ik heb gewoon veldoverwicht!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee mn tegenstander heeft een blessure op t middenveld en een rode kaart voor een andere middenvelder. Ik heb gewoon veldoverwicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |